handdator

Visa fullständig version : trött



Storsnusaren
2004-01-30, 04:39
Hmm som jag har fattat det så finns det koder??, bara att man inte får tag på dem för att de är i händerna på pengagnidna *#"%@!*...?

Hur f*n får de tag på dem? polers som jobbar på CD?

deas
2004-01-30, 09:32
Just nu finns det inga publika koder... Sen finns det massvis med saker som faktiskt fungerar men som hålls privat eller inom en sluten krets och därför aldrig kommer hamna publikt...

Folk som får tag på filer/koder som fungerar känner antagligen någon som är jävligt haj på sånthär eller så är dom själva det...

hhhoser
2004-01-30, 09:39
Sysslar inte eurocrypt,net med coder längre?

storfors
2004-01-30, 10:46
Hur får dom tag i koderna frågade nån.

Jag tror att det är folk som jobbar med att serva mottagare dom har ett test kort som går på alla kanaler för att kunna felsöka dom kortena är nog dåligt skyddade så därifrån läses koderna ut på nått viss.

deas
2004-01-30, 11:03
Hur får dom tag i koderna frågade nån.

Jag tror att det är folk som jobbar med att serva mottagare dom har ett test kort som går på alla kanaler för att kunna felsöka dom kortena är nog dåligt skyddade så därifrån läses koderna ut på nått viss.

Tyvärr är det inte så väl. På de demo kort som vi har fungerar endast bas utbudet. Så det är inte mer än ett vanligt pisse abonnemang :)

storfors
2004-01-30, 12:49
Hmm ok men på den tiden som anovo servade nokia så fanns det men det är klart det var viasat det