handdator

Visa fullständig version : Problem med AU fil



Nallepu2
2004-01-31, 17:58
Hej!
Jag har en AU fil till viasat Funcard som funkar på min force 1133S, men när jag gör ett lika dant till pojken som har en Thomson och hans svärfar som har Nokia så kommer det upp i rutan att detta kort inte är förenlig med systemet vad behöver jag ändra tro? Jag har gjort vanliga Funcard till dem med StopStop filer och dessa funkar kanon!

Matex
2004-01-31, 22:48
Hej!
Jag har en AU fil till viasat Funcard som funkar på min force 1133S, men när jag gör ett lika dant till pojken som har en Thomson och hans svärfar som har Nokia så kommer det upp i rutan att detta kort inte är förenlig med systemet vad behöver jag ändra tro? Jag har gjort vanliga Funcard till dem med StopStop filer och dessa funkar kanon!

Editerar dina nycklar in på stopstopfilen . :wink:

majos3
2004-02-01, 10:14
Hej!
Jag har en AU fil till viasat Funcard som funkar på min force 1133S, men när jag gör ett lika dant till pojken som har en Thomson och hans svärfar som har Nokia så kommer det upp i rutan att detta kort inte är förenlig med systemet vad behöver jag ändra tro? Jag har gjort vanliga Funcard till dem med StopStop filer och dessa funkar kanon!

Om det är nokia212t, så är det bara slipstreamfilen på funcard som fungerar! Den bör också fungera på Thomsson! :D

majos :) :)

deas
2004-02-01, 10:53
Testa att läsa av de kort du själv använder och skapa en provider fil av det. Sen editerar du provider filen med några nya nycklar och drar den genom MorpHex och skapar Funcard (slipstream) filer så bör det funkar.