handdator

Visa fullständig version : Force 320T



Lacariuz
2004-02-04, 16:59
Hej!

Jag undrar om någon här har en Force 320T och vad ni tycker om den?

Vill ha en bra mottagre med digital utgång. Någon kanske har något bra tips om en annan mottagare ????

Och så undrar jag lite över vilka pirat kort som funkar med Force mottagare??

BenkeBus
2004-02-05, 15:04
Jo..
Jag håller på att prova en nu... Värkar bra så här långt...Ett jäkla blått sken på displayen bara, bländar lite.... Och lite rörig i menyerna... Anars bara bra..
BenkeBus

Hej!

Jag undrar om någon här har en Force 320T och vad ni tycker om den?

Vill ha en bra mottagre med digital utgång. Någon kanske har något bra tips om en annan mottagare ????

Och så undrar jag lite över vilka pirat kort som funkar med Force mottagare??

rockan
2004-02-06, 18:43
En utmärkt mottagare fugerar med guldkort o funcard det har jag provat men den sväljer nog de flesta kort Mvh rockan

BenkeBus
2004-02-09, 16:02
Jag har tesat lite till och den funkar bra Kör med Guldkort titt Via.. och BC till C+ Har även testat M2 på C+ och det funka bra....
Börjar bli bekant med menyerna och det funkar åxå bra nu....
Det är bara displyen som irriterar...Man skulle kunna "Dimma" ner den, men det verkar inte gå... Bara då den är avstängd...

Jo..
Jag håller på att prova en nu... Värkar bra så här långt...Ett jäkla blått sken på displayen bara, bländar lite.... Och lite rörig i menyerna... Anars bara bra..
BenkeBus

Hej!

Jag undrar om någon här har en Force 320T och vad ni tycker om den?

Vill ha en bra mottagre med digital utgång. Någon kanske har något bra tips om en annan mottagare ????

Och så undrar jag lite över vilka pirat kort som funkar med Force mottagare??

Pär
2004-03-01, 11:27
Ni som störs av displayen på Force 320T, vad visar den på era boxar?

På min lyser endast en liten blå lampa om den är på och en röd i standby. Inga kanalsiffror eller klocka visas så jag störs inte alls av displayen. Jag tittar bara på "free to air" kanalerna men det kanske är mer info på displayen om man har något kort istoppat?

Är nöjd med boxen. 5.1 funkade skapligt på tex melodifestivalen, endel störningar förekomm.

Hur vet jag om jag har senaste mjukvaran? Väljer jag uppdatera så står den bara och tuggar, kommer ingen stans. Release-03-November står det under information.

erpa
2004-03-07, 13:37
Hur vet jag om jag har senaste mjukvaran? Väljer jag uppdatera så står den bara och tuggar, kommer ingen stans. Release-03-November står det under information.

Som jag har förstått så skall den uppdatera sig själv