handdator

Visa fullständig version : Fråga till ComHit Crew!



Carina
2004-02-07, 10:16
Hej!
En enkel liten fråga jag behöver ert råd.Skall jag behålla min box för comhem eller är det kört???Tack på förhand.

T-bird
2004-02-07, 10:28
Det är en fråga som bara du själv kan besvara, det beror på vad du vill göra med den :wink:

Men om det enda användningsområdet är att titta på gratis TV så kommer du inte att ha någon nytta av den på långt tid framöver.

Carina
2004-02-07, 10:41
Hej!
Tack för svaret.

crille-
2004-02-07, 10:43
Men om boxen är din kan det vara idé att behålla den ifall du har tänkt betala för några kanaler...

El Lokko
2004-02-07, 10:43
Behåll den.
Du får ju in de kanaler som finns i utbudet där du bor + att det är en ok klocka.
Vem vet, en vacker dag kanske ComHem kryper till korset och sänker priserna. Eller, jättehoppas :wink: , så löser det sig.

Mozer
2004-02-07, 14:40
Jag mejlade c*mhem igår och fråga om jag fick köpa loss min box o fick till svar:


Hej och tack för ditt e-postmeddelande

Du kan köpa en box av oss för 995 kr + frakt. Det är dock inte samma box som du har hemma idag utan det är en nybox. Om du skulle bestämma dig för att köpa en sådan box så binder du dig på ditt ab i 12 månader. Du skickar tillbaka din hyrbox till adress som vi anger, när du fått hem köpboxen .

Med vänlig hälsning

com hem ab
Kundservice
Malin Thelin