handdator

Visa fullständig version : Varning för pentacard.se.................



mike99
2004-02-29, 21:09
domainname.name: pentacard.se
*domainname.status: REGISTRERAT
*domainname.regdate: 2004-02-10

*domainname.dns.data:
pentacard.se. NS ns1.b-one.nu.
pentacard.se. NS ns2.b-one.nu.

Hoppas ingen har beställt något piratkort från den sidan. Dom lovar att dom har piratkort till comhem m.m. Det är en bluff och inget annat!! Tyvärr finns det inget piratkort till comhem ännu...kommer förhoppningsvis men inte av denna mannen. Här kommer alla uppgifter om mannen som trodde han skulle blåsa fullt med kunder via internet! Nu är han avslöjad med byxorna nere. Ring han och prata piratkort....nummret står här nedan. :D

*status: UPPRATTAT
*holder: Play Ball i Malmö AB
*orgno: 556473-8978
*contact_info.coaddr: -
*contact_info.address: Spårvägsgatan 4
*contact_info.zipcode: 214 27
*contact_info.postal_town: Malmö
*contact_info.countrycode: SE
*contact_info.phone_no: 0735848484
*contact_info.fax: -
*contact_info.contact: Robert Olsson
*contact_info.email: robertolsson_99@hotmail.com

Mr.F
2004-02-29, 21:14
...testat eftersom du säger att det är bluff? //MVH :?:

garton
2004-02-29, 21:21
För den som läser det här kan jag tillägga att nasare.com inte är vad mike99 ursprungligen skrev. Ägarna till detta forum har nämligen ordnat så att om man skriver en viss URL, den som EGENTLIGEN avses i mike99's inlägg, så kommer den automatiskt att ändras när man skickar sitt inlägg.

I korthet; det är inte "nasare.com" som är den aktuella URL:en. Den finns inte ens. Den riktiga URL:en är ganska känd vid det här laget men jag tänker inte skriva den eftersom man blir bannad då.

bandite
2004-02-29, 23:05
Man kanske skulle regga nasare.com o slänga upp en liten shop o kränga lite kort... :wink:

mike99
2004-03-01, 07:52
Om du varit inne på deras hemsida och sett vad dom erbjuder när det gäller kort så hade du nog själv kunnat konstatera att det är en bluff med kort till Premier På ASTRA 19,2E. Det är INTE änns i närheten att bli knäckt ännu. Därav faller även deras Comhemkort. Jag är inte emot kortnassare om dom har en bra produkt...då hade jag själv varit villig att lägga upp mynt för att få alla Comhems kanaler igen. Men att bedragare skall få härja fritt på nätet med en massa positiva inslag på diverse forum vill jag inte hjälpa till med. Om det hade varit seriösa nassare hade det räckt med att skicka ett fungerande kort till några admins på dom största forumen så hade deras produkt varit kvalitets klassad på en gång! Titta på dom två andra nasar sidorna med sina superkort till conax med Au!!! Samma filer som alla kan hitta på diverse sidor på nätet! Kom med riktiga grejor så unnas det också att göra mynt på korten!