handdator

Visa fullständig version : Travel Channel / Discovery Travel & Adventure *förvirrad



dropbass
2004-03-01, 16:04
Jag skaffade nyligen denna http://www.discovery.com/?channel=TRV för jag vill se World Poker Tour som börjar på onsdag. Eller det var iaf vad jag trodde, i tv-guiden står det inget alls om WPT. Har discovery olika Travel kanaler? Den man skaffa hos Comhem heter "Travel& Adventure" vilket det inte står nånstans på hemsidan, där heter den bara "Travel" Det finns en annan The Travel Channel oxå men den har inget med Discovery att göra. :roll: :?:

Badboy
2004-03-01, 17:05
Va jag vet så är travel channel en egen kanal o inte ett av dom 3 eller hur många de nu är discovery channels..Dvs travel channel är en egen kanal som kanske tillhör discovery.. Som bl.a animal planet..
De e va jag tror .. :?

Badboy
2004-03-01, 17:06
Den kanal som du borde skaffa om du vill se World Poker tour.. är The Travel channel.

dropbass
2004-03-01, 19:36
Den kanal som du borde skaffa om du vill se World Poker tour.. är The Travel channel.

Jaja nu har jag bytt till de 2 som finns, så vi får väl se då.

yougart
2004-03-03, 20:24
Hm... jag ser fan ingen poker i varken travel channel eller discovery travel... kan det vara så att detär en helt annan kanal som comhem inte har? Står ju på deras hemsida att det ska börja 9pm ET. Är inte det 2100 European time?

Ripleyonline
2004-03-04, 07:48
CET är den brukliga förkortningen (Central european time)..

Kan det inte vara en Amerikansk version på Discovery och isf östkust tid.

garton
2004-03-04, 08:45
9pm ET betyder förmodligen 9pm Eastern Time, vilket är Georgia och den delen av USA, om jag inte minns fel. Eller möjligen New York-tid. Nåt sånt.

the varan
2004-03-04, 14:55
Jag skaffade nyligen denna http://www.discovery.com/?channel=TRV för jag vill se World Poker Tour som börjar på onsdag. :?:

Adressen ovan går till amerikanska Travel Channel som ägs av Discovery. Det här är alltså en amerikansk version som endast kan ses inom USAs gränser - med andra ord inte i Sverige.

Vill du ha tablåer för Discovery Travel & Adventure i Sverige kan du besöka www.discoverychannel.se eller www.discoveryeurope.com . Tablåer för Europeiska Travel Channel, som inte har något med Discovery att göra, httar du på www.travelchannel.co.uk Det är dessa två kanaler du ser hos comhem.

Hoppas att du hittar ditt pokerprogram på ngon av dessa kanaler...

dropbass
2004-03-05, 16:26
Jag skaffade nyligen denna http://www.discovery.com/?channel=TRV för jag vill se World Poker Tour som börjar på onsdag. :?:

Adressen ovan går till amerikanska Travel Channel som ägs av Discovery. Det här är alltså en amerikansk version som endast kan ses inom USAs gränser - med andra ord inte i Sverige.

Vill du ha tablåer för Discovery Travel & Adventure i Sverige kan du besöka www.discoverychannel.se eller www.discoveryeurope.com . Tablåer för Europeiska Travel Channel, som inte har något med Discovery att göra, httar du på www.travelchannel.co.uk Det är dessa två kanaler du ser hos comhem.

Hoppas att du hittar ditt pokerprogram på ngon av dessa kanaler...


Japp du har rätt. Som tur är så finns internet och fildelning... :)