handdator

Visa fullständig version : Eu-Digital.nu



patrickp
2004-03-19, 12:12
köpte Sammy9500a viaci från eu-digital.nu eftersom de var billigast. Efter två dar har jag inte fått nån bekräftelse på beställningen, är det normalt eller? nån som har erfarenhet av detta web-butik?
Tänkte köra m-II kort på den för CD kanaler, för utbildningssyfte naturligtvis!
;-)

toxie
2004-03-19, 23:38
de säker normalt,men varför ringa du inte dit,och betala aldrig nåt i förskott,så får du aldrig nåt problem.

patrickp
2004-03-20, 10:29
Deras kontorstider passar inte mig så kan inte ringa. Har inte betalat nåt förskott än, jag förmodar att jag ska betala när boxen kommer till Posten. Tack ändå!

patrickp
2004-03-23, 15:25
Är det nån som köpt nånting ifrån Eu-Digital.nu?
Jag har väntat i en vecka på min digi-box nu, har inte fått nån bekräftelse på min order heller eftersom allt går via e-post, så de har nog ingen automatisk svar. Ska det vara så, är det lång leveranstid eller?
Please anyone?
:?

T-bird
2004-03-23, 16:27
Verkar inte vara någon som utnyttjat deras tjänster, så du får försöka ringa eller maila och höraefter

patrickp
2004-03-23, 17:42
Typ 7 minuter efter T-Bird's inlägg fick jag svar på min mail från de, hehe. Dock påpekade de bara att Samsungen är inte Viasat godkänd, och man föreslåg en annan mottagare. Men jag är mer intresserad av se CD, så svarade tillbaks nu. Hoppas min mottagare är på väg snart. Måste varit nån försäljningsknep, att dra ut på tiden nog. Bara jag får boxen är jag nöjd.
Tack till toxie och T-bird för att ni brydde!

toxie
2004-03-23, 22:42
lycka till ,hoppas att du blir nöjd