handdator

Visa fullständig version : Irdeto?



Badboy
2004-03-20, 22:02
Om man har en box som stödjer conax och viacess, men man vill titta på ett kanalutbud som kodas med Irdeto, är det enda sättet att köpa en irdeto modul?? Om så är fallet vilket kort använder man till den?
Detta utbud är kodat med Irdeto (Canal Digitaal) o jag har key´s till den.
Problemet är som sagt att jag inte vet vad jag behöver för att kunna bränna in Key.

toxie
2004-03-21, 18:19
då behöver du ett Magic,Joker, eller Irdeto Cam+ 6i 1 fileroch ett funkort,men Irdeto 2 är inte knäckt,så du får bara in dom holländska kanaler+några till.

Badboy
2004-03-21, 18:28
Tack för svaret.. mm det är bara dom holländska + kanalerna jag är ute efter.

T-bird
2004-03-21, 18:50
Om du har en conax modul så kan du väl använda BB AIO filer

sarajevo
2004-03-21, 22:35
Hollänska + kanalerna kan du inte titta.De är inte kodade i
irdeto.Det är bara några som är i irdeto:RTL4,RTL 5 och några till ,men inte +canalerna :cry:

pena
2004-03-21, 23:01
Om man har en box som stödjer conax och viacess, men man vill titta på ett kanalutbud som kodas med Irdeto, är det enda sättet att köpa en irdeto modul?? Om så är fallet vilket kort använder man till den?
Detta utbud är kodat med Irdeto (Canal Digitaal) o jag har key´s till den.
Problemet är som sagt att jag inte vet vad jag behöver för att kunna bränna in Key.
käla på www.lyngsat.com där hittar dy kådnigssustem ock vilcka kanaler vill dy se.

Badboy
2004-03-22, 01:05
MM det är där jag kollar vilket kodningssystem dom använder sig av.. och jo det ska gå och titta på c +.. jag har koder från en mkt pålitlig källa, men vi får väl se när jag stoppar in kortet i boxen ;)

sarajevo
2004-03-22, 10:42
Jag säger en gång till:
C+ Näderlendsk är kodad i irdeto2&mediaguard2(seca2)
http://www.kingofsat.net/se/welcome.php