handdator

Visa fullständig version : [LÖST] Kolla in vad jag fick idag på mailen.Undrar om det stämmer.



ALF
2004-03-24, 00:59
EDIT: Även om du själv stjärnar ut alla namn så är det inget som skall ligga i forumet, ska det vara så svårt att fatta..

Det finns inga kort att köpa och har du en annan åsikt så hade du inte behövt fråga utan bara behövt beställa

Badboy
2004-03-24, 01:20
SNÄÄÄLLAAA Sluta sända in dessa nasare anonser!!!
Det är ännu en blåsning som alla andra.
Om du inte tror att de är en blåsning, förbeställ kortet o kolla själv, om det funkar, (vilket i detta fall till 100% inte kommer göra) skriv i forumet då. Detta är något av dom sämsta blåsningarna jag sett!!!

EX.7. LAGEN
Det är INTE olagligt att som privatperson köpa och
inneha avkodningsutrustning för personligt bruk.
Alltså, köper du ett piratkort eller någon annan
hårdvara gör du inget olagligt..

Snälla nån ett företag får stop på sig bara dom säljer tomma kort i sverige.. Hahaha.. o de ska va lagligt att inneha ett Pirat kort, de e nästan så att man ramlar av stolen av skratt :lol: :lol: .
Hoppas snuten tar fast alla dessa jävla NASSARE!! :twisted: :evil: :evil: :!:

sleeptalker
2004-03-24, 03:14
innehav av piratkort är ju inte olagligt

frejac
2004-03-24, 05:35
Precis, detta är vad som står på STOP's sida:

Avkodningsutrustning får inte yrkesmässigt eller annars i förvärvssyfte tillverkas, importeras, distribueras, säljas, hyras ut, innehas, installeras, underhållas eller bytas ut I syfte att göra en tjänst som omfattas av lagen tillgänglig i tolkningsbar form utan tjänsteleverantörens godkännande. Med import avses införsel av en vara till Sverige från en plats utanför Europeiska unionen.

Gäller ju bara nasare. Ser inget som gäller innehav för privatpersoner, och det stämmer med vad jag hört förr.

ALF
2004-03-26, 12:20
okej trodde inte att det skulle bli sådant gnäll men okej ursäkta det var ju inte med meningen att start ett argt betende här på forumet för jag har ju kollat men det fanns ju inget om just detta brev vad jag vet. Ja jag vet att det inte finns några kort som fungerar och kommer inte att köpa från dessa heller men som sagt man får visst inte skriva något om detta och visa vad man fick på sin mail men som sagt ska inte skriva och ska inte fråga och ska inte säga om jag får något annat heller så var det utagerat för min del.
Mvh ALF

blomman75
2004-03-26, 13:11
okej trodde inte att det skulle bli sådant gnäll men okej ursäkta det var ju inte med meningen att start ett argt betende här på forumet för jag har ju kollat men det fanns ju inget om just detta brev vad jag vet. Ja jag vet att det inte finns några kort som fungerar och kommer inte att köpa från dessa heller men som sagt man får visst inte skriva något om detta och visa vad man fick på sin mail men som sagt ska inte skriva och ska inte fråga och ska inte säga om jag får något annat heller så var det utagerat för min del.
Mvh ALF

Alla inne på det här forumet förutom du verkar söka eller titta till andra inlägg innan du postar......9 av 10 trådar har hadlat om detta ämne, nu får alla skärpa till sig och sluta tjata om dessa kort nasare......Ang dessa mail så har dom helt enkelt kopierat alla användares emails på detta forum för att försöka blåsa oss på våra pengar, vilka jävla skojare !! :evil: Och du Alf ta inte illa upp för att folk tillrättavisar dig, lär dig av dina misstag istället & SÖK innan du postar !! Mvh:blomman !!

crille-
2004-03-26, 13:30
Hehe,,,går det att undvika alla terrortrådar?? :lol:

marcus6971
2004-03-26, 21:09
killen ville ju bara visa vad han fått på mejlen han kom ju inte med nått påstende om att det skulle vara knäckt!!!!!

admin
2004-03-26, 21:23
killen ville ju bara visa vad han fått på mejlen han kom ju inte med nått påstende om att det skulle vara knäckt!!!!!
sämsta jag hört.. , han menade ju absolut inte att han fick ett mail där dom påstod att dom knäckt det, nä aldrig, och det e ju ingen annan som har skrivit sånt där på forumet, så han kunde ju inte veta att det va fel. Vi har ju inte heller skrivit några regler ang detta, så det kan vi ju inte beskylla honom för att han inte läst dem, hmm.. nä det va säkert vi som gjorde fel när vi gav honom gula kort... eller?

toxie
2004-03-26, 22:58
:evil: börja skitsnacket igen :evil: