handdator

Visa fullständig version : Hur lång tid?



Niklas_101
2004-05-02, 14:27
Sen Boxer bytte sys så har det inte funnits nåt att titta på!
för mej som är storkonsument av tv och film så är det olidligt!
så nu ska jag beställa ett riktigt abb från Boxer och min fråga är: Hur lång tid tar det för kortet att komma efter man beställt det? Dagar? Veckor?
Måste se Big Brother-finalen nästa måndag.

2004-05-02, 15:27
Detta forum är inte Boxers kundsupport. Hur skall vi kunna veta det? Har du telefonskräck, eller?

/Spock

kunta kinte
2004-05-02, 16:30
Gå in på www.boxer.se så ser du att du kan teckna ett abb via datorn så får du kortet i brevlådan på ca 3 dgr

//Kunta Kinte :lol:

klas
2004-05-02, 19:18
du kan la försöka att vara lite trevligare spock. Ok jamena visst kan han leta själv, men vad gör saken bättre att man bara sätter avigsidan till :?: :?: :!:

Stimo
2004-05-03, 00:44
Åk till en tv-radio handlare så får du de i näven

//S

waelli2
2004-05-05, 18:18
du kan la försöka att vara lite trevligare spock. Ok jamena visst kan han leta själv, men vad gör saken bättre att man bara sätter avigsidan till :?: :?: :!:

Håller med dig Klas !
Förstår inte varför folk skall vara så tvära hela tiden... ok att det kanske ställs "fel" frågor enligt vissa, men med den attityden så skräms folk bort från detta forum.Kanske det är så att detta forum endast är till för experter !
Skall dra mig tillbaka nu och samla mod så kanske jag vågar lämna fler insändare...vem vet !

"Novisen"

jaka
2004-05-05, 18:36
Mycket rykten florerar, bl.a att det ryska programmet fungerar och att det inom en vecka finns fungerande kort. Är det bara snack eller finns det nån sanning i det :?: :?: :?:

Niklas_101
2004-05-05, 18:48
Mycket rykten florerar, bl.a att det ryska programmet fungerar och att det inom en vecka finns fungerande kort. Är det bara snack eller finns det nån sanning i det :?: :?: :?:

Kan mycket väl vara sant.
Min farsas jobbarkompis (som vi köpte kortet och boxern av) säger att dom jobbar febrilt på att fixa fungerande kort och att det i värsta fall kan ta en månad (???).
Låter lite VÄL positivt men ingen större skada skedd om man väntar ett tag och ser vad som händer.
Han har sålt kort och box till ett 50-tal personer häromkring och han vet att han troligtvis kommer bli lynchad om han ljuger.

febster
2004-05-06, 08:32
@Niklas 101

Jag säger inte att han har rätt eller fel, men om det är som du säger så har han ju all anledning i världen att ljuga för att räddda sitt skinn ett tag till.

Tror ju knappast att det är han som ligger bakom korten, och då vet han nog lika lite som vi andra...