handdator

Visa fullständig version : wap problem??



nicko1
2004-05-05, 21:59
Vad är det för fel på den förträffliga wapsidan?Får bara felmedelande att det är fel på sidan,det måste ni fixa !!

flodis79
2004-05-06, 10:56
Samma här, jag får också fel på wapsidan, har provat i gammal Nokia och ny Panasonic.

deas
2004-05-06, 11:31
Warning:main(../statistics.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php on line 36

Warning:main(): Failed opening "../statistics.php" for inclusion (include_path=".:/usr/local/lib/php") in /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php on line 36

Warning:Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php:36) in /home/comhit/public_html/forum/wap/includes/sessions.php on line 186

Warning:Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php:36) in /home/comhit/public_html/forum/wap/includes/sessions.php on line 187

Warning:Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php:36) in /home/comhit/public_html/forum/wap/includes/page_header.php on line 471

Warning:Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php:36) in /home/comhit/public on line 472

Warning:Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php:36) in /home/comhit/public_html/forum/wap/includes/page_header.php on line 473


Är det samma fel som ni får?

admin
2004-05-06, 13:13
Jag fixar det ikväll.

flodis79
2004-05-06, 16:09
Jag fixar det ikväll.

Tack. Jag får felmeddelande att host inte kan nås.

admin
2004-05-06, 17:26
Nu ska det funka.