handdator

Visa fullständig version : ska vi inte



wowiwowi
2004-05-14, 20:51
ska vi inte utesluta alla som skriver att dom hár en polare eller en hund som har ett kort som kanske fungerar så slipper vi nog mycke skit???

deas
2004-05-14, 21:09
Antingen så låser vi tråden eller så får dom en varning... Sen vad dom vill göra är upp till de själva...

Icanos
2004-05-15, 09:34
Dum fråga kanske, men varför inte ta bort trådarna iställe? Det blir en massa skit trådar som ligger och dräller överallt annars..

/Icanos

T-bird
2004-05-15, 10:27
Det är bättre att ha dom kvar, dels slipper vi bli besyllda för censur och sen så kanske det hjälper några att veta var gränserna går (även om man tvivlar ibland)

T-bird
2004-05-16, 00:22
Om det är någon som undrar vart bilsnacket tog vägen så är det här http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=11185 för det lite väl mycket Off Topic

Nemo
2004-05-17, 19:32
Börjar likna översitteri här så fort ngn säger ngt så kommer de 4as gäng & ska låsa tråden. Hmm
Jag kan inte mycke om det här men det har ju stått på flera ställen att vi ska hjälpas åt men så fort ngn försöker så kommer "de" & tystar en efektivt, vi som vill men inte kan lessnar rätt fort då.
För tillfället för jag keyfinder på 1st 1,1 + 1 st 2,4 fast jag inte ens har boxer själv för att snart är det dags för v....t & då kanske vi kan få hjälp tillbaka, om nu inte alla har blivit bannade eller nått, från det ställe som man kan hitta lite hjälp & info, forumet är annars bra.
Lite att tänka på kanske?

El Lokko
2004-05-17, 20:28
Nej!! Det är inget att tänka på. Reglerna är glasklara. Problemet ligger i att folk skiter i reglerna, då blir det så här.

Det är sagt många gånger och här kommer det igen:

Den dagen du sitter med ett kort i din hand som du, genom att sätta det i din box, får bild genom, så är du hur välkommen som helst att säga det. Allt annat räknas som trams.

Och då menar jag inte originalkort. :wink:

Johan
2004-05-17, 21:48
@Nemo

Hur tycker du vi ska hantera det när folk inte orkar läsa eller följa dom regler som finns? Att snällt säga till folk vad som gäller verkar inte göra nån nytta iaf. Folk som inte tål att bli tillsagda utan att ta det personligt bör enligt mitt tyckte hålla sig borta från internet.

Reglerna är faktiskt till för att det ska vara någon slags ordning här och orkar folk inte läsa dom så har dom ju bara sig själva att skylla.

El Lokko
2004-05-17, 22:11
Håller med dig, Johan. :P

Ett steg i rätt riktning var att inte ta in fler medlemmar.

Exempel:
Benny med 1 inlägg propagerar för en nasare och får rött kort.
Benny reggar sig igen som Nisse och fortsätter med sin reklam.

Once out, allways out!!!

ThompaS
2004-05-18, 06:02
Det var bra skrivet Alvar kunde inte skriva det bättre själv håller med dig fullständig. Var för ska man bara tillkalla sig uppmärksam het bara för man har en ....kompis bror som har ett ..........
man kan väll tala om om man har ett som funkar annars kan man hålla truten !!!!!!!

krattman
2004-05-18, 08:10
Jag håller med Alvar tillfullo...

Men jag tycker att "spekulations" trådarna (min brors kompis har ett kort osv) borde flyttas till ett eget skämt forum.
Det är ju ibland iofs ganska roande att läsa.

flodis79
2004-05-18, 08:26
Jag håller med Alvar tillfullo...

Men jag tycker att "spekulations" trådarna (min brors kompis har ett kort osv) borde flyttas till ett eget skämt forum.
Det är ju ibland iofs ganska roande att läsa.

Ja, flytta allt sådant till skrattnet eller avigsidan.

Da Geek
2004-05-18, 08:49
Om "min kompis, hunds, dagmattes, bror har ett kort som funkar"-diskussionerna stör dig som har ödslat tid på att klicka på posten, förslår jag att du inte svara med ÅHHH MÖHHH. Utan väljer att inte svara alls. Det finns inget jobbigare än gnällspikar som svara att någon är en idiot som har postat ovesäntligheter.

För mig som kan undvara 2 klick med en mus, hamnar den vansinngia posten som läst och kommer så sakteliga att försvinna från första sidan. Men varje gång någon av de riktiga idioterna ska aggera skitviktiga och fylla på med onödig info som snarare ser ut som om de är sexuellt frustrerade än som om de i sin tur kan bidra med något, så hamnar posten som oläst igen, det är först då jag andra lackar ur.

Tig ihjäl ovesäntligheterna banna idioterna som svara på postarna.



/Da Geek

thelv
2004-05-18, 12:13
Ibland tycker jag vi är lite för spydiga och snabba att döma de som skriver sina första inlägg i forumet. De kanske har letat i flera dagar efter ett bra forum och i våra ögon ställer frågor, relevanta för dem, idiotiska för oss. Det är bättre att svara "sök i forumet " Istället för att öppet idiot förklara dem.

När det gäller de som säger att det har fungerande kort håller jag med /Da Geek om att det måste vara bättre att tiga ihjäl de topics.

deas
2004-05-18, 13:10
Jag har inget emot folk som säger att dom har ett kort som fungerar... Bara de kan bevisa det så... Men om dom bara säger "jag har ett kort som fungerar" så blir det låsning DIREKT... Men om de skickar filer eller något annat bevis till crew så är allt helt i sin ordning...