Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: ska vi inte

  1. #11
    Jag håller med Alvar tillfullo...

    Men jag tycker att "spekulations" trådarna (min brors kompis har ett kort osv) borde flyttas till ett eget skämt forum.
    Det är ju ibland iofs ganska roande att läsa.

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av krattman
    Jag håller med Alvar tillfullo...

    Men jag tycker att "spekulations" trådarna (min brors kompis har ett kort osv) borde flyttas till ett eget skämt forum.
    Det är ju ibland iofs ganska roande att läsa.
    Ja, flytta allt sådant till skrattnet eller avigsidan.

  3. #13
    Om "min kompis, hunds, dagmattes, bror har ett kort som funkar"-diskussionerna stör dig som har ödslat tid på att klicka på posten, förslår jag att du inte svara med ÅHHH MÖHHH. Utan väljer att inte svara alls. Det finns inget jobbigare än gnällspikar som svara att någon är en idiot som har postat ovesäntligheter.

    För mig som kan undvara 2 klick med en mus, hamnar den vansinngia posten som läst och kommer så sakteliga att försvinna från första sidan. Men varje gång någon av de riktiga idioterna ska aggera skitviktiga och fylla på med onödig info som snarare ser ut som om de är sexuellt frustrerade än som om de i sin tur kan bidra med något, så hamnar posten som oläst igen, det är först då jag andra lackar ur.

    Tig ihjäl ovesäntligheterna banna idioterna som svara på postarna.



    /Da Geek

  4. #14
    Ibland tycker jag vi är lite för spydiga och snabba att döma de som skriver sina första inlägg i forumet. De kanske har letat i flera dagar efter ett bra forum och i våra ögon ställer frågor, relevanta för dem, idiotiska för oss. Det är bättre att svara "sök i forumet " Istället för att öppet idiot förklara dem.

    När det gäller de som säger att det har fungerande kort håller jag med /Da Geek om att det måste vara bättre att tiga ihjäl de topics.

  5. #15
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Jag har inget emot folk som säger att dom har ett kort som fungerar... Bara de kan bevisa det så... Men om dom bara säger "jag har ett kort som fungerar" så blir det låsning DIREKT... Men om de skickar filer eller något annat bevis till crew så är allt helt i sin ordning...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Sorry..tänkte inte på att det inte gick att lägga in en fil
    Av Lennart69 i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-20, 17:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss