Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Vad finns det för boxar idag egentligen för Terrestrial och CS??

  1. #11
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2008
    Inlägg
    340
    Tackad
    11 gånger
    Om du inte har väldigt bråttom kan du vänta till efter Angamässan (4 - 5 maj) och se vad Dream har sagt om DM7020HD som enligt uppgift kommer med en S2-tuner och plats för ytterligare en.

    Notera att datumen ovan gäller mässan och inte är något releasedatum för Dreams nya mottagare.
    Svarar på PM i frågor som är av allmänt intresse och borde ställts i forumet: Nej

  2. #12
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Att dömma av Dream's föregående släpp så ska man nog inte hoppas på för mycket... Kan ta allt från 1 vecka till 1 år eller mer efter mässan innan boxarna kommer tyvärr :/
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #13
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2008
    Inlägg
    340
    Tackad
    11 gånger
    Något måste de visa upp. Det kan inte stå där och visa modeller som redan finns på marknaden. Det återstår att se hur långt de kommit med sina nya maskiner.
    Svarar på PM i frågor som är av allmänt intresse och borde ställts i forumet: Nej

  4. #14
    Tackar för infot allihop!
    Tycker att Azbox låter mer och mer lockande, dubbla tuner och fullfjädrad mediaspelare!

    Ni som har/testat den, vad är de 3 sakerna som stör er mest?
    Typ: "Varje gång jag startar boxen från standby krånglar ...." eller "Den fryser när....".

    @Muggesand,
    USB tuner och blackhole? USB tuner som i PC-tuner? Blackhole, är det en image för dm800? Är det utvecklingsimage eller stabilt? Intressant dock!

  5. #15
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    865
    Tackad
    55 gånger
    Blackhole imagerna är helt klart dom som funkar bästa på dm800 (enligt mig). Såg när jag körde i den senaste 1.3 en av mina boxar att det stod under news att man nu kunde köra usb-tuner dvb-t kopplat till den. Har ingen feedback själv på detta. Läst på andra forum att för vissa funkar det kanon o för andra inte..
    Det man inte vet, har man ingen aning om!

Liknande ämnen

  1. terrestrial.xml för Västerås
    Av Ollan i forum Dreambox
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2021-12-01, 18:08
  2. terrestrial.xml
    Av Freelock i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-12, 20:22
  3. Hur ### uppdaterar jag terrestrial.xml...
    Av erikbrannlund i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-04, 18:43
  4. vilka boxar finns
    Av tonysat i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-04-12, 19:21
  5. vad finns där idag????
    Av icom77 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-02-03, 13:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss