Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Viasatkort

  1. #1

    Viasatkort

    nu när man laddat ner det nya systemet skall man ringa viasat uppge kortnummer därefter får man en kod som man skall slå in därefter ta ut kortet och kasta det NU min fråga kan man andvända kortet och koden på mer än en mottagare?? :roll: :roll:
    är kass på det här med boxer och parabol så jag behöver så mycket hjälp som möjligt

  2. #2
    Nej.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  3. #3
    Nix, nu är ditt kort ihopknutet med boxen
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4

    viasatkort

    men jag har haft 2 st mottagare en hemma en i stugan och alltid tagit med kortet dit NU skall jag ringa viasat detta får dom fixa
    är kass på det här med boxer och parabol så jag behöver så mycket hjälp som möjligt

  5. #5
    Det tycker jag du ska göra. Skriv här sen vad du fick för svar. Kan tänka mig att dom försöker pracka på dig ett tvillingkort...
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  6. #6
    lindbom76
    Gäst
    Tvillingkort funkar bara i samma hushåll! Viasat håller på med ett system där man kommer att få ringa ett talsvar när man byter box. Inte en förbättring precis ifall man ser till det gamla systemet!

  7. #7
    I viasats ögon så är nog inget sämre än gammla viaccess...

    De ända abonemang de kan ha sålt måste varit t.ex [box 1 kr med viasatbas i 1år] :smile:
    VU+

  8. #8
    Man behöver inget tvillingkort man kan reg 2 st boxar på sig, man får för närvarande ringa kunkänst så ändrar dom kortet till den motagare som önskas. senare så ska man kunna ring och knappa in sin box id nr skjälv.

Liknande ämnen

  1. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-07-30, 20:25
  2. Fungerar ett viasatkort i en Sagem box?
    Av fredrik007 i forum Boxer
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-04-16, 23:33
  3. nytt viasatkort!
    Av dicko i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-04, 22:55
  4. [LÖST] Har ett Viasatkort Bas
    Av Andreas i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-06, 18:10

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss