Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: thomson*videogard ?

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782

    thomson*videogard ?

    satt o kollade på en film igår, telefonen ringde och jag var borta i 5-10 minuter ..... när jag kom tillbaka så hade ny mjukvara laddats ner o installerats.....fula fiskar viasat, trodde bara att den nya mjukvaran installerades när boxen var i standbyeläge...
    iaf, så fick jag bild på alla kanaler utom tv1000 3 , den funkar inte idag heller, är det någon mer än jag som har samma prb.? ljud och tv 1000 loggan finns, men bilden är svart.... :?:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  2. #2
    har du en tombsson så kan du sorterakanaler nu men det har du ingen glädje av m.v.h.wiggen
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

  3. #3

    Re: thomson*videogard ?

    Citat Ursprungligen postat av P-son
    satt o kollade på en film igår, telefonen ringde och jag var borta i 5-10 minuter ..... när jag kom tillbaka så hade ny mjukvara laddats ner o installerats.....fula fiskar viasat, trodde bara att den nya mjukvaran installerades när boxen var i standbyeläge...
    iaf, så fick jag bild på alla kanaler utom tv1000 3 , den funkar inte idag heller, är det någon mer än jag som har samma prb.? ljud och tv 1000 loggan finns, men bilden är svart.... :?:
    Det hände mig igår oxå , precis likadan, (ljud och tv1000 loggan finns, men inte bild) jag tror inte att det var mjukvara som gör det svart ,det är nånting annat, har själv en samsung 9500viaci.med TC (TMB).

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    hmm..ok, kan ju vara så att dom hade tillfälliga sändningsproblem, får väl se om det funkar ikväll.
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  5. #5
    har samma problem med tv1000 3 logon är framme men inge ljud

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    Citat Ursprungligen postat av wiggen.cx
    har du en tombsson så kan du sorterakanaler nu men det har du ingen glädje av m.v.h.wiggen
    jo märkte det, det är ju en fördel, likaså att man kan få information om filmer/program redan vid förhandsvisningen.....inte fel..
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  7. #7
    Jag tror att dem har sändnings problem, eftersom även jag har haft samma problem någon gång fast på Cinema 3 sedan kom bilden tillbaks själv utan att göra not. Jag har Samsung.
    DREAMBOX 7020 Si ¤ Gemini 4.6 ¤ CCcam 2.1.4 ¤ Motor & Triax 88 ¤

Liknande ämnen

  1. videogard
    Av mickem55 i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-04-20, 19:42
  2. digiality 204 och videogard?
    Av lacrits68 i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-06, 06:43
  3. Sam 9500AY videogard?
    Av Gunde i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-16, 13:37
  4. videogard-conax
    Av wiggen-cx i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-03-09, 14:35
  5. videogard
    Av rottweiler i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-02, 08:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss