Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Spionprogram.

  1. #1

    Spionprogram.

    Jag vet inte om det är rätt ställe att fråga men jag undrar om det finns någon program som registerar allt som händer i min dator under dagarna när jag jobbar.
    Skulle helst vilja läsa alla sidor som har besökts.
    Jag har en fru som har tillgång till alla mina konton och hitills har jag inte haft några hemligheter för henne.
    Nu har hon blivit konstig och råkar jag gå förbi rummet när hon surfar så blinkar det till
    och hon byter sida kvickt som fan. Det är lite annat med och jag tror hon håller på med något som jag inte borde veta.
    Diplomat som jag är så vill jag inte fråga och starta gräl, vill bara kolla tyst och lugnt.
    Skulle vara tacksam om ni hade några tips.

  2. #2
    är väl bara kolla dom senaste besökta sidorna??

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av hellow
    är väl bara kolla dom senaste besökta sidorna??
    Tänk om det var så enkelt. Hon raderar allt som hon inte vill visa.
    Samt om hon är inne på hotmail eller chattar så kan jag inte se det.
    Fan att man skall vara så mistänksam men det är hennes uppträdande som har
    har gjort det.

  4. #4
    Personligen tycker jag de é jävligt lågt att "spionera" så på sin fru. Men de får ju står för mig de. När de gäller spionprogramm så finns de gott om dom på nätet, bara att söka på någon hubb eller liknande...

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Stimo
    Personligen tycker jag de é jävligt lågt att "spionera" så på sin fru. Men de får ju står för mig de. När de gäller spionprogramm så finns de gott om dom på nätet, bara att söka på någon hubb eller liknande...
    Jag håller med och det är alltid lättare när det gäller andra, var kanske fel forum med.

  6. #6
    Du kan ju alltid kika i temporära internet filer, , eller ännu hellre skaffa en router för då kan du logga internettrafiken till och från din dator.. och nej jag spionerar inte på min fru men jag har 2 tonnåringar
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  7. #7
    Ärlighet varar ju längst så prata med henne istället.

  8. #8
    Vad har man då om man inte kan kommunicera öppet? Hur illa det än må vara, måste man prata med varandra....enkel lösning, men ack så svår - speciellt om man inte är ärliga mot varandra.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Samoth
    Du kan ju alltid kika i temporära internet filer, , eller ännu hellre skaffa en router för då kan du logga internettrafiken till och från din dator.. och nej jag spionerar inte på min fru men jag har 2 tonnåringar
    Tack för tipsen killar. Hon är nästan hundra procent feminist och skulle jag fråga vad hon sysslar med så får jag ingen svar och då kommer hon riva ner hela huset.
    Det värsta hon vet är när killar försöker bestämma över henne.
    Bästa vore ändå om jag bara kunde kolla tyst och lugnt och hoppas att jag inte har fått
    konkurens.
    Alla har vi våra hemligheter och hon är duktig med datorer så hon kanske kollar vad jag syslar med nu :shock:
    Samoth..... jag har router och tre datorer till den. Hur skall jag göra för att logga trafiken. Problemet är att jag är ingen dataexpert så utveckla gärna.
    Behöver jag någon program till det och var hämtar jag det ??

  10. #10
    För att få de loggar du söker så tror jag nog att du måste ha en mjukvarurouter eller en riktigt vass hårdvaruvariant. Måste ju finnas massor av övervakningsprogram där ute som är helt hemliga. en enkelt googling gav http://www.systracker.com/Monitor_Internet_Usage.asp t.ex. Finns säkert att tanka ner från DC.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss