Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Video redigering HEEELP

  1. #11
    jag tackar för hjälpen men jag har 1024 i ram, 3,2 ghz Inter P4 och ATI Radeon X600 pro 256mb så det är inget fel på maskinvaran. Men vad finns det för CODECs till Movie Maker så AVI funkar.

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av muhammed_3
    jag vet din efterblivna id*ot, men som jag sa, det hackar och gör sig, det funkar inte, om du bara kan läsa vad folk skriver istället för att vara sarkastisk så är du nog till större nytta.
    Sånt trams vill jag inte se igen...
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  3. #13
    Citat Ursprungligen postat av muhammed_3
    jag tackar för hjälpen men jag har 1024 i ram, 3,2 ghz Inter P4 och ATI Radeon X600 pro 256mb så det är inget fel på maskinvaran. Men vad finns det för CODECs till Movie Maker så AVI funkar.
    Ja, och om du har de genom 2 så får du prestandaden i windoze

    I proggen du rippar/konverterar filmen med så kan du välja kvaliten. Väljer du low så kommer de bli dåligupplösning och bilden kommer att hacka. Väljer du high så hackar inte bilden. Om du nu har valt högsta kvalite och bilden hackar iaf så har du inget codec på datorn. GordianKnot funkar bra om fallet är de sist nämda.

Liknande ämnen

  1. Video-PID för SVT HD
    Av meerlin_88 i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-12, 23:50
  2. video kopieringskydd
    Av BRIAN2004 i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-05-16, 13:16
  3. VIDEO HJÄLP
    Av muhammed_3 i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-02-12, 09:20
  4. lydproblemer ved film redigering
    Av kortmann i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-10-23, 15:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss