Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: CNN/CNBC

  1. #1

    CNN/CNBC

    Är dessa två kanaler öppna på Astra 2?Kan någon vänlig person med motorstyrning kolla detta?

    mvh

    Stig

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Svar JA CNN Int. och CNBC Europe är Free To Air.

    Mvh Kalle

  3. #3
    OK Tack Kalle!

    Fick perfekt mottagning på CNN genom lite justeringar av tallriken men CNBC verkar inte vara öppen.Gjorde kanalsökning idag.Två programplatser visar CNBC:Ingen bild på någon av dom tyvärr. Har en 9802 S.Det är alltså Astra 2A det gäller.

    mvh

    Stig

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Jag måste erkänna att jag läste slarvig, jag tåg Astra1 på 19,2 grader öst. På Astra2 är CNBC codad i Videoguard. När du nu redan är igång och skruvar så kan du väl försöka med Astra 1.

    Mvh Kalle

  5. #5
    OK tack ändå!

    Låter tallriken ändå stå kvar på 2A."True Movies"/channel 333 står ändå på för det mesta .Kanske Du eller någon annan har koll på om man kan köpa något kort från England som kan ge något sorts basutbud utan att det behöver kosta så mycket.Astra 2A har många vettiga öppna kanaler men jag saknar CNBC,Sky One m.fl.Sky News,BBC,Reality TV finns där.Även Al Jazeera(odubbad).

    mvh

    Stig

  6. #6
    Finns det några bra dokumentärkanaler på Astra 2A som man kan se på?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss