Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Mio GPS ?

  1. #11
    jag har hittat en jag är sugen på men den är ju igentligen lite dyrare än vad jag tänkt!
    en Garmin Nuvi 660 FM den ser ju riktigt fin ut..men jag vet inte än! priset suger ju lite! 5690 kr på netonnet!..

  2. #12
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmm.

    Under 4000:- på Ebay !
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  3. #13
    Ska du ut o fiska rekommenderar jag en som är vattentät. Kolla efter det, annars är det ju igen nytta med den i sådana situationer.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  4. #14
    det blir nog aldrig att man har med den i båten men det är ju alltid bra att ha den möjligheten!
    jag vill ju ha en så fin o smidig gps som möjligt i bilen.

  5. #15
    Kan säga att jag är helnöjd med min Mio 550. Bra kartor över hela Europa och den är snabb och rätt så tålig.

  6. #16
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Hej
    Jag är nybliven ägare till en Mio P350 (matkoh säger den är bra) och billig var den med 2425,-
    För bara hårdvaran.
    Nu har jag tankad hem Fugawi Global Navigator4.0.12, men jag får den bara installerad på min Köksdator och inte på Mio`n.
    Jag är absolut nybörjare på handdatorer, så kanske en vänlig själ kan ge mig ett tips hur jag skall bära mig åt.
    När jag för över installations filen till handdatorn och kör igång den får jag ett meddelande att det är inget program för en handdator.

    Mvh Kalle

  7. #17
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmmm.

    Du måste exportera progget till PocketPC-operativet, och det KAN finnas en sådan inställning i menyn på programmet i din PC, men det är inte säkert. Din Mio har ju inte samma CPU eller operativ som din dator, därav problemen. Finns annars en hjälp i progget om hur man installerar den på en PocketPC-PDA. Observera att den delen kräver en egen licens-nyckel.
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  8. #18
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Tack för hjälpen, har hittad inställningar och läst hjälpfilen.

    Mvh Kalle

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss