Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Total Newbie

  1. #11
    Jeppe
    Gäst
    jag menar efter att morphex har genererat dessa nya filer o jag öppnar multiprog o trycker på pickort.Där skrev du sen "ladda in filerna o bränn" måste dessa filer föras in manuellt? Fick mina grejor idag 8) nu kan jag med snart titta på Tv

  2. #12
    Ja om du följer min beskrivning.

  3. #13
    Jeppe
    Gäst
    Jag får ingen bild på tv´n ,står "oläsbart kort" vad gör jag för fel har följt din beskrivning till punkt o prickar Jabata (kan d vara någon inställning som jag missat,jag har provat flera ggr) kommer väl att visa sig att d e jag som klantat mig (som vanligt LOL)

  4. #14
    Har du lyckats och läsa av ditt org. kort :?:

    Har du det så släpper du filen över morphex
    När morphex öppnar så ser du till att----->

    PPUA, Yes, FFF500, viasat/selector och gold/galaxy (Geo34) är i bockade.
    sen trycker du på Generate files.

    Nu får du 2 hexfiler på samma ställe som morphex programmet.

    Öppna multiproggen och klicka på fliken PicKort.
    Under menyn ¨Pic minne¨ så klickar du på ladda och letar xxxxxx_GOLD34_PIC.HEX

    Under menyn Externt EEprom så laddar du xxxxxx_GOLD34_EEPROM.HEX

    Sen klickar du på läs.

  5. #15
    Jeppe
    Gäst
    Filen som jag ska släppa över Morphex dyker inte upp ute bland programmen (har tryckt på "a propos") Däremot kommer d upp en knapp ovanför "a propos" knappen med en massa siffror ,klickar jag på den kommer filen+ett meddelande med "$" och någon text på franska (ser ut som en varningstext) Några ideér :?: har sett att det finns ett viatool som gör samma sak som viafm (eller e det svårare att ha att göra med?)

Liknande ämnen

  1. Total nybörjare!!!
    Av bostero i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-26, 18:04
  2. [LÖST] total nybörjare
    Av nanabush i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-12-29, 20:03
  3. [LÖST] Total N00B
    Av Lukascool i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-04, 10:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss