Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 22

Ämne: Hålla sig en vecka till?

  1. #11
    Alla blir förbannade för att det är omkodat. Nu är man förbannad för att de inte kodar om. Skärpning

  2. #12
    De kan ju vara så att dom på canaldigital har något på G ? Och då väntar dom med om kodningarna tills dom provat vad de nu är dom har i kikaren ??????????? Är det ingen som tänkt på de ?
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  3. #13
    JO visst har dom det!!! Dom ska ju byta upp 90000 programkort. Det är 90000 gamla kort som kanske är "hackade" och läcker nycklar. Vem vet vad denna "uppgraderingen" kommer att innebära. Men det lovar ju inte gott ivf.
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

  4. #14
    Den som lever får ju som sagt se....vad som händer alltså efteråt. Halthalt är väl inga amatörer att de inte kan göra något åt de, eller vad?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  5. #15
    Den som lever får se med de är ingen ide att slänga käft för de. Utalanden som "Okej herr ordningsman!" är helt meningslösa.

    Alla har sin teori, blir man gladare av att tro ditt eller datt så gör de. Jag är glad så länge jag kan titta på FreeTV.

    Kalla mig ordningsman eller vad ni vill men sluta med att slänga käft

    PS, jag jobbar som OrdningsVakt så de är rätt nära ;-)

  6. #16
    Tänkte att det kan vara så att det förmodligen kostar lite för CD vid varje omkodning? lr?

    Och eftersom stopstop kommer med nya filer(koder) direkt, nästan direkt iaf. Så kanske de som någon sa lugnar sig lite med kodbytandet tills de kommit på något annat sätt att peta i pinnar i hjulen för os "ärliga tjuvtittare"
    VU+

  7. #17
    Jag mistänker at nästa omkådning kommer 31-08-2004
    och då kommer det nog att föreligga någon ändring från CD

  8. #18
    @Evex

    Vad får dig att tro att något speciellt ska hända på tisdag förutom vanlig omkodning??

  9. #19
    Som ordningsvakt behöver man väl inte licens, som man måste ha för att vara ordningsvakt va?

    Men visst ska man glädjas åt det lilla man har och får.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  10. #20
    Jo för att vara ordningsvakt behöver man samma licens som att vara ordningsvakt ;-)

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-26, 20:16
  2. EPG typ en vecka för 7025s
    Av matsberg i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-20, 18:08
  3. Vecka 7
    Av Polisen i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-02-14, 09:16

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss