Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 22

Ämne: Hålla sig en vecka till?

  1. #1

    Hålla sig en vecka till?

    Upptäckte idag på efter middagen att det inet ha svartnat :smile: Kan det ha släppts au-filer? Tycker det nästan är lite konstigt att det hållt två vekor nu utan uppdateringar..

    Men inte för att jag klagar precis
    --> NOLLTOLERANS <--

  2. #2
    var glad.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  3. #3
    Kan det bero på att det bara finns mII som fungerar! En liten konspirations teori? Är det anal digital själva som är piraterna och tjänar en extra hacka på ärliga tjuvtittare?

  4. #4
    Om det nu bara är MII som funkar (nästan iaf), varför slutar dom då inte att uppdatera dom nu när dom är ensama på marknaden? Bör dom inte tjäna mer pengar på abb än på MII?

    Bara tanken är ju löjlig!

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av mr_virta
    Kan det bero på att det bara finns mII som fungerar! En liten konspirations teori? Är det anal digital själva som är piraterna och tjänar en extra hacka på ärliga tjuvtittare?
    Det var det dummaste jag hört...
    VU+

  6. #6
    Då har du inte hört mycket, Storsnusaren?

    Hrrrrrm undras just hu rman definierar "ärliga tjuvtittare"?? :P


    Men men sålänge de funkar är det väl helt ok. Funderar och tänker fortfarande om jag ska köpa ett parabolpaket och M2-kort, men vet inte vilken mottagare än....
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    164
    Tackad
    1 gånger
    9802s

  8. #8
    Här skall man tydligen inte öppna käften!

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av mr_virta
    Här skall man tydligen inte öppna käften!
    jodå..

    men vissa saker faller ju på sin egen orimlighet. Och då är det väl lika bra att få slut på dumma rykten och spekulationer som inte leder någon vart.

  10. #10
    Okej herr ordningsman! Bara lite konstigt att man plötsligt slutat koda om bara! Förr kodade man ju om oftare än jag bytte kalsonger! :wink:

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-26, 20:16
  2. EPG typ en vecka för 7025s
    Av matsberg i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-20, 18:08
  3. Vecka 7
    Av Polisen i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-02-14, 09:16

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss