Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Var i Göteborg kan man köpa ett MII kort?

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av csan
    Citat Ursprungligen postat av Evex
    Men nu vet alla det
    - t.o.m STOP ?

    Jag tycker det är olyckligt att den här typen av information läggs upp offentligt - speciellt som det inte är "Tillåtet" att sälja kort här hemma.

    Det måste vara att föredra att den här typen av info skickas via PM istället.
    Det är ingen mening med sån säkerhet när du inte vet att personen du skickar PM verkligen inte jobbar på STOP.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av Johan
    Citat Ursprungligen postat av csan
    Citat Ursprungligen postat av Evex
    Men nu vet alla det
    - t.o.m STOP ?

    Jag tycker det är olyckligt att den här typen av information läggs upp offentligt - speciellt som det inte är "Tillåtet" att sälja kort här hemma.

    Det måste vara att föredra att den här typen av info skickas via PM istället.
    Det är ingen mening med sån säkerhet när du inte vet att personen du skickar PM verkligen inte jobbar på STOP.
    TRAMS !!! Lägger man ut informationen öppet kan ALLA läsa den. Sannolikheten att det finns någon från STOP inom gruppen ALLA är avsevärt större än inom gruppen "den som frågar" .
    Det är därför onödigt att fresta lyckan mer än nödvändigt.

    Dessutom tycker jag att "crew" på eget initativ borde ta ett större ansvar då det gäller den här typen av känslig information.

  3. #13
    Om du söker på almsat här i forumet så kommer du se att säkert 90% av träffarna handlar om att du kan köpa kort där, så det är ingen nyhet.

    Valet att sälja kort är deras eget samt dom ev konsekvenser det kan få, här är informationen fri, att påstå att det skulle vara "känslig" information håller jag inte med om
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Köpa m2-kort?
    Av eriksrena i forum Canal Digital
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-09-25, 15:37
  2. Köpa kort
    Av p1s i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-06-01, 19:25
  3. vad köpa för kort
    Av rutan i forum Com Hem
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2003-08-14, 09:29
  4. Göteborg...
    Av pazuzu i forum Com Hem
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2003-07-14, 22:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss