Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Canal digital hyrbox

  1. #1

    Canal digital hyrbox

    Hej

    Vad jag förstått ska man kunna använda piratkort i Canal Digitals hyrbox men vad är det exakt som man får in? Är det bara Canal+ kanalerna med tillhörande kiosk eller får man in även Viasats utbud som Cinema och ticket?

    Mvh Ruffis

  2. #2
    Ska nog bara vara CD:s utbud...måste till en Via-cam eller pgm.vara för att kunna se V*as*t
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  3. #3
    Det finns något som heter TMB om man har ett Titaniumkort. Med detta ska man kunna se även Viasat. Viasat är kommer ju dock snart byta krypteringssystem så det är ingenting som fungerar på lång sikt (någon dag eller flera månader?).

    TMB kan vara problematiskt att få igång på vissa boxar däremot, men jag tror att folk ar lyckats med hyrboxarna. Sedan är ju inte Titanium det bästa alternativet om man vill ha bild så ofta som möjligt (filer kommer senare, ibland mycket senare).

  4. #4
    m2 funkar bra på philips hyr
    man får en blå ruta på tv- biljet och kiosk
    för att den letar efter epg tryck bara på on off så är den borta eller gör om kanal-listan med ett guld-kort

  5. #5
    Tror inte att det är någon som fått igång TMB på MHW boxar, rätta mig om jag har fel
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-02-12, 21:01
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-12-13, 07:54
  3. canal digital hyr box analog eller digital?
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-12, 22:37
  4. Canal Digital hyrbox Grudig
    Av pitbullsweden i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-04-24, 07:27
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-11-04, 20:16

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss