Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: En nybörjares fundering

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av Samoth
    INGEN ANNONSERING/FÖRFRÅGNING AV PIRATKORT och PIRATKORTSFÖRSÄLJARE ÄR TILLÅTET, OMEDELBAR AVSTÄNGNING OM SÅ SKER!


    Står i reglerna ,,vänta skall du få länken hmmm så nu hittade jag den :
    http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=778
    Igen då...vad i mitt inlägg säjer att jag annonserar/föfrågar ett sånt kort????
    vad jag frågade var om den ens gick att få tag på,ej var eller hur,eller pris eller nått annat
    Med samma tydning av text så skulle ju t-bird oxå varnas då,eftersom han nämner "alla nasare"...dvs. vänder sej till en specifik grupp med folk som kränger piratkort
    Det torde då vara principiellt lika illa
    Ja förstår inte resonemanget :roll:

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av V740R
    Citat Ursprungligen postat av Samoth
    INGEN ANNONSERING/FÖRFRÅGNING AV PIRATKORT och PIRATKORTSFÖRSÄLJARE ÄR TILLÅTET, OMEDELBAR AVSTÄNGNING OM SÅ SKER!


    Står i reglerna ,,vänta skall du få länken hmmm så nu hittade jag den :
    http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=778
    Igen då...vad i mitt inlägg säjer att jag annonserar/föfrågar ett sånt kort????
    vad jag frågade var om den ens gick att få tag på,ej var eller hur,eller pris eller nått annat
    Med samma tydning av text så skulle ju t-bird oxå varnas då,eftersom han nämner "alla nasare"...dvs. vänder sej till en specifik grupp med folk som kränger piratkort
    Det torde då vara principiellt lika illa
    Ja förstår inte resonemanget :roll:
    Håller fullständigt med dig V740R.. du undrade ju bara vad det var. Jag tror att svaret på din fråga är att de inte finns några A(auto)U(uppdaterande) kort till CD, utan bara folk som hävdar att de säljer sådana.

    BE om ursäkt T-bird!!!

  3. #13
    Citat Ursprungligen postat av V740R
    vad är detta och går det att överhuvudtaget få tag i??
    Detta tolkar jag som en förfrågan efter kort.
    Vi som driver det här forumet har det här som en hobby och inte bara ett sätt att se gratis TV. Detsamma gäller för flertalet av våra medlemmar.

    Den/dom som tycker att "det är jobbigt att progga kortet" har ett attitydproblem för största hotet mot att kunna se nått överhuvud taget är AU kort.

    Titta lite i backspegeln, hur många skulle inte vara nöjda med ett remote kort till comhem/viasat/boxer idag?

    Jag har heller inte hotat någon utan bara talat om fakta, den som inte gillar våra regler eller inte har samma inställning till vad det här handlar om har helt enkelt hamnat på fel ställe.

    Om du har fler frågor/synpunkter så ta det i PM med mig för den här tråden stängs nu
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. en fundering
    Av malo i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-01-15, 16:50
  2. En fundering
    Av satgoze i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-01-12, 21:16
  3. Fundering
    Av Sweguy i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-29, 12:52
  4. En fundering
    Av bob_dole18 i forum Canal Digital
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2004-01-29, 14:35
  5. Fundering..
    Av braindead i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-06, 14:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss