Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: En nybörjares fundering

  1. #1

    En nybörjares fundering

    Tjenna Alla!
    Att ha piratkort för digitala sändningar e nytt för mej..höll dock på när det fortfarande var analogt med både viasat och Filmnet

    Har just i dagarna fått hem brännare samt m2-kort och tycker att det funkar fint,samt att hex-filerna har blitt rejält mycke enklare att progga jämfört med vad det var för några år sedan.
    Filerna kommer ju ut rejält mycke snabbare nu oxå än vad dom gjorde förr..då kunde man få vänta på filer i 3-4 dagar

    Jag skaffade detta kort..som så många andra av just ekonomiska själ..samt att dom jag pratade med snackade om att koderna höll sej i upp till 14 dagar innan dom kodade om igen.

    Sen jag fick hem grejerna för lite drygt en vecka sen så har CD kodat om 4 ggr...

    Är det nån som "vet" om dom ska fortsätta med detta,eller om det är temporärt just över jul och nyår??

    Att hålla på och koda om varannan dag e ju nästan mer besvär än vad det är värt..... :roll:

  2. #2
    Förstår dina funderingar, men hur TUSAN ska vi veta om de kommer att fortsätta koda om?????

    Att inneha piratkort betyder att det kan bli svart redan om 5 min eller kanske om 3 år......så sluta fundera du......gott nytt år på dej!
    M2 o tillbehör köper man utan garantier för ett endaste dugg!


    MVH// Toyen
    *SAMSUNG 9500A VIA CI*
    *M II*
    *TITANIUM*
    *TMB*
    *THOR, SIRIUS, ASTRA, HOT BIRD*
    *INFINITY USB PHOENIX BRÄNNARE*

  3. #3
    de lär bli tätare omkodningar framöver än 14 dagar som faktiskt mer lr mindre var normalt. men att de kodar så här tätt hoppas jag att beror på jul-nyår.

    men detta kommer väl att märkas.
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

  4. #4
    Kan inte förstå att 30 sekunder i programmeraren kan kallas besvärligt :roll:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Kan inte förstå att 30 sekunder i programmeraren kan kallas besvärligt :roll:
    Rent fysiskt så e det ju inte det..men gämföra med att betala för det så e det ju besvärligare
    Bekvämligheten utveckal samtidigt som människan

  6. #6
    sen kan man ju jämföra hur besvärligt det vore att arbeta ihop pengar motsvarande det utbudet av kanaler man får med M2 kortet också med abonnemang osv. =)

  7. #7
    Efter lite spanande på forummet så ser jag att det ska finnas ett kort som kallas AU...vad är detta och går det att överhuvudtaget få tag i??
    Ska tydligen hålla mycke länge innan man behöver omkoda det

  8. #8
    AU kort är ett förbannat gissel, låt alla nasare brinna i h*lv*tet :twisted:

    Läs reglerna annars så blir ditt medlemskap inte långvarigt
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    AU kort är ett förbannat gissel, låt alla nasare brinna i h*lv*tet :twisted:

    Läs reglerna annars så blir ditt medlemskap inte långvarigt
    EEEHHHH
    nu får du gärna förklara dej lite..

    Jag ville ha info om dom kortena..var står i reglerna att det inte är tillåtet??!??!
    jag begärde inte eller annonserade inte efter sånna kort,utan av ren nyfikenhet bara ville veta vad det var.
    E det "olagligt" enligt reglerna??

    Komma med hot är nått jag inte accepterar hur som helst,och eftersom du inte pm:ar mej din "varning" utan tydligen vill ta den officiellt så ber jag då få en förklaring på ditt agerande..officiellt

  10. #10
    INGEN ANNONSERING/FÖRFRÅGNING AV PIRATKORT och PIRATKORTSFÖRSÄLJARE ÄR TILLÅTET, OMEDELBAR AVSTÄNGNING OM SÅ SKER!


    Står i reglerna ,,vänta skall du få länken hmmm så nu hittade jag den :
    http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=778
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

Liknande ämnen

  1. en fundering
    Av malo i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-01-15, 16:50
  2. En fundering
    Av satgoze i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-01-12, 21:16
  3. Fundering
    Av Sweguy i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-29, 12:52
  4. En fundering
    Av bob_dole18 i forum Canal Digital
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2004-01-29, 14:35
  5. Fundering..
    Av braindead i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-06, 14:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss