Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: MII brännare???

  1. #1

    MII brännare???

    Hej skall hjälpa en kompis att installera en MIIbrännare kopplad från en usb to rs- 232 cable datorn har bara usb portar hjälp
    är kass på det här med boxer och parabol så jag behöver så mycket hjälp som möjligt

  2. #2
    Vad är problemet då?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    kopplar in brännare .tar ner filer bränner dom men får upp ATR går alltså< inte att bränna kortet
    är kass på det här med boxer och parabol så jag behöver så mycket hjälp som möjligt

  4. #4
    Det jag vet är att en MP3.5-3.6 inte fungerar med adaptrar, tror den tappar synkningen :?:

    Kan vara lika för en simpel phoenix, kanske finns någon här som har testat med adapter för jag har det inte :wink:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Det fungerar med en sådan adapter. Körde det utan problem innan USB 3.5an. om det inte fungerar är det något skit med datorn

Liknande ämnen

  1. Brännare??
    Av isso38 i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-07-01, 05:38
  2. rek av brännare
    Av PIRATKING i forum Canal Digital
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2004-01-24, 19:37
  3. [LÖST] Brännare
    Av toini i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-22, 19:50
  4. Dvd brännare
    Av taido i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-31, 18:06
  5. Var ska jag ha för brännare
    Av tnilss24 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-25, 22:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss