Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 21

Ämne: Åsikter om kort önskas

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av karl48
    Varför inte Basiccard jag tycker att den är lätt och programera och blåa randen finns inte i Kiosk
    Var hittar du det då?
    Enl tillverkaren så har dom slutat tillverka dom sen länge
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av Volvo3
    Här försöker man hjälpa till med ett enklare problem och även då får man skit för det! Att det ska vara så svårt och dra lite enkla slutsatser! M2-gänget kan inte ett jävla dugg om conax, därför är m2 dött väldigt snart. Dessutom skulle jag personligen tro att ALLA piratkort blir utslagna åtminstone för en kort period.
    Du verkar kunna det här... med conax & kort & så menar jag... Nästa gång CD slocknar kan vi ju vända oss till dig då ju?! Jag menar M2-teamet kan ju inte ett skit om conax. Det kan ju däremot du! Ser fram emot din egenhändigt ihopsnickrade lilla M2-fil när det blir dax... :roll: Hur blir det med lottoraden förresten?? Ser du veckans nummer?? :lol:

  3. #13
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Inlägg
    469
    Tackad
    28 gånger
    Lille vän, jag har gjort mer än en fil till conax och kommer säkert att göra fler var tiden går.

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av Volvo3
    Lille vän, jag har gjort mer än en fil till conax och kommer säkert att göra fler var tiden går.
    Va trevligt då kan du fixa en m2 version som är stabil. Det är bara att säga till när den är klar jag väntar. :lol:
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av Volvo3
    Lille vän, jag har gjort mer än en fil till conax och kommer säkert att göra fler var tiden går.
    Nej...säg inte att...att det var du som uppfann conax krypteringssysstem? Då blir det bara för mycket! Ett leende krusar mina läppar... lille vän!:smile:

  6. #16
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Inlägg
    469
    Tackad
    28 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Johan
    Citat Ursprungligen postat av Volvo3
    Lille vän, jag har gjort mer än en fil till conax och kommer säkert att göra fler var tiden går.
    Va trevligt då kan du fixa en m2 version som är stabil. Det är bara att säga till när den är klar jag väntar. :lol:
    Det är bara för danskarna att betala, finns inget annat som hindrar. Jag beräknar det till max en timmes jobb och fixa till en bra fungerande m2-fil om dom skulle ge en källkoden. Visserligen är det väl så kallad spagettikod så det vore inte oväntat om man skulle få slänga deras s.k. källkod åt helvete och börja om från början vilket då skulle innebära att det tog kanske 3-4 timmar innan jag skulle vara nöjd.

  7. #17
    Citat Ursprungligen postat av Volvo3
    Citat Ursprungligen postat av Johan
    Citat Ursprungligen postat av Volvo3
    Lille vän, jag har gjort mer än en fil till conax och kommer säkert att göra fler var tiden går.
    Va trevligt då kan du fixa en m2 version som är stabil. Det är bara att säga till när den är klar jag väntar. :lol:
    Det är bara för danskarna att betala, finns inget annat som hindrar. Jag beräknar det till max en timmes jobb och fixa till en bra fungerande m2-fil om dom skulle ge en källkoden. Visserligen är det väl så kallad spagettikod så det vore inte oväntat om man skulle få slänga deras s.k. källkod åt helvete och börja om från början vilket då skulle innebära att det tog kanske 3-4 timmar innan jag skulle vara nöjd.
    :shock: Jodu, goddag... :roll:

  8. #18
    @babba
    Du vet inte vem du snackar med så lägg ned, har du använt nått annat än MII till conax så har du förmodligen direkt eller indirekt även nyttjat hans kunskaper.

    Take my word on it
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  9. #19
    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    @babba
    Du vet inte vem du snackar med så lägg ned, har du använt nått annat än MII till conax så har du förmodligen direkt eller indirekt även nyttjat hans kunskaper.

    Take my word on it
    När jag ser att ord förvandlas till handling köper jag hans snack. Inte förr! Snacka kan alla. Faktum är att M2-teamet har den enda publika lösningen till conax via M2-kort. Att bita den hand som föder en brukar aldrig vara bra. Jag har dessutom aldrig förstått den kritik som PDK får utstå.

    Jag försöker alltid vara konstruktiv i min kritik på olika board. Det har jag varit här också! Lite sarkasm får man tåla!

  10. #20
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Inlägg
    469
    Tackad
    28 gånger
    Citat Ursprungligen postat av babba
    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    @babba
    Du vet inte vem du snackar med så lägg ned, har du använt nått annat än MII till conax så har du förmodligen direkt eller indirekt även nyttjat hans kunskaper.

    Take my word on it
    När jag ser att ord förvandlas till handling köper jag hans snack. Inte förr! Snacka kan alla. Faktum är att M2-teamet har den enda publika lösningen till conax via M2-kort. Att bita den hand som föder en brukar aldrig vara bra. Jag har dessutom aldrig förstått den kritik som PDK får utstå.

    Jag försöker alltid vara konstruktiv i min kritik på olika board. Det har jag varit här också! Lite sarkasm får man tåla!
    Du är ju rent ut sagt trög! Så svårt är det väl inte att klura ut varför det är endast m2-gänget själva som har gjort mjukvara till m2???
    Det är ju ungefär samma sak som att jag eller andra skulle göra egen mjukvara till original CD-kort!

Liknande ämnen

  1. Förslag på HD-box önskas
    Av ranchn i forum Övriga mottagare
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-26, 15:24
  2. Data bygge.. era åsikter tack :D
    Av Anders_79 i forum Hårdvara
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 20:17
  3. Åsikter om Vista
    Av zam1000 i forum Windows
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 20:23
  4. Hjälp önskas!
    Av jigg i forum Viasat
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2004-05-08, 07:44

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss