Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Svart på vh1 clasic dagtid?

  1. #1

    Svart på vh1 clasic dagtid?

    på dagtid har får jag inte in vh1 clasic...det e svart ett tag sedan står det Kodad kanal...sänder den inte på dagtid? har även hänt på andra kanaler ibland....samt att jag får endel störningar på kiosk kanalerna som om den tappar mot tagningen någon milli secunt...(bilden hakar sig lite) Jag har 85% sändnings kvalitet..det e väll inte för lite? detta kanske hör till när man tittar med parabol vad vet jag hade comhem tidigare...

    Jag använder ett MII kort har en combobox och är ny på CD pirat tittande sen i mondags =)

  2. #2
    Vh-1 classic sänder inte förns 18:00 tror jag...
    Nickelodeon och Jetix slutar sända 18:00
    Hallmark börjar sända 18:00

    Även flera tror jag....brukar iaf vara start stopp vid 18:00 =)
    Bara döda fiskar följer med strömmen

  3. #3
    Att bilden hakar sig ibland är ett vanligt fenomen med MII kort, antingen får du leva med det :roll: eller så får du inhandla ett Titanium- eller Titankort det är 2 olika kort som ska fungera felfritt 8) .

    MII har ju nästan alltid fått ut koden först men senast var koden ute först till Titankorten får se hur det blir i fortsättningen.

    Är skrivet mycket om detta, här i forumet. :idea:

  4. #4
    tack för svaren....fick lite klarhet nu =)

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-05, 11:00
  2. Svart
    Av Bonuz i forum Viasat
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2005-04-12, 18:35
  3. svart
    Av Laszlo i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-14, 18:03
  4. Svart?!
    Av zadom i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-11-26, 06:55
  5. svart
    Av negotiator i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-02-13, 18:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss