Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Utrustning

  1. #11
    pena >

    Kanske missförstod dig lite - Om du menar "ändra inställningar" genom att klicka på spänning av/på - Phoenix....i så fall, men inte så betungande, 2-3 sek "klickande".
    Tycker också att produkt & support från AD-Tek. vinner över Infinity-kokaren.
    :mrgreen:
    Även experten har en gång i tiden varit novis !!!

    DB 7000S - Toro 90 1W.5E,13E,19.2E

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av nimbusen
    pena >

    Kanske missförstod dig lite - Om du menar "ändra inställningar" genom att klicka på spänning av/på - Phoenix....i så fall, men inte så betungande, 2-3 sek "klickande".
    Tycker också att produkt & support från AD-Tek. vinner över Infinity-kokaren.
    Jag har aldrig behövt fippla nått med spänning av/på och Phoenix, visst jag gjorde det första gångerna ända tills jag uptäckte att det funkade precis lika bra utan.
    Som det är nu så är det bara dra igång "spöket" direkt efter att datorn startat utan nått mer krångel..

  3. #13
    Citat Ursprungligen postat av pena
    Jag har Infinity USB Phoenix som är alltid redo och bränna kort när man öpnar dator, aldrig något problem.
    Sen har jag MP 3,6 USB varjegån jag öpnar dator och skall bränna kort måste jag göra på nytt instälnigar på brännaren och ibland får jag låssa kabeln och sätta den till baka för att MP3,6 skylle fonka.
    Nu förstår jag inte vad du menar. Jag har aldrig behövt rycka sladden från min mp3.6 för att den ska funka. Jag bara startar M-II.exe och väljer mp3.5 och sen programera.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av Johan
    Citat Ursprungligen postat av pena
    Jag har Infinity USB Phoenix som är alltid redo och bränna kort när man öpnar dator, aldrig något problem.
    Sen har jag MP 3,6 USB varjegån jag öpnar dator och skall bränna kort måste jag göra på nytt instälnigar på brännaren och ibland får jag låssa kabeln och sätta den till baka för att MP3,6 skylle fonka.
    Nu förstår jag inte vad du menar. Jag har aldrig behövt rycka sladden från min mp3.6 för att den ska funka. Jag bara startar M-II.exe och väljer mp3.5 och sen programera.
    Samma här funkar prickfritt varje gång... Har t.o.m fått för mig att Mp3,6 USB är mer framtidssäker eftersom firmwaren är uppgraderingsbar över nätet...

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av Pytten
    Citat Ursprungligen postat av Johan
    Citat Ursprungligen postat av pena
    Jag har Infinity USB Phoenix som är alltid redo och bränna kort när man öpnar dator, aldrig något problem.
    Sen har jag MP 3,6 USB varjegån jag öpnar dator och skall bränna kort måste jag göra på nytt instälnigar på brännaren och ibland får jag låssa kabeln och sätta den till baka för att MP3,6 skylle fonka.
    Nu förstår jag inte vad du menar. Jag har aldrig behövt rycka sladden från min mp3.6 för att den ska funka. Jag bara startar M-II.exe och väljer mp3.5 och sen programera.
    Samma här funkar prickfritt varje gång... Har t.o.m fått för mig att Mp3,6 USB är mer framtidssäker eftersom firmwaren är uppgraderingsbar över nätet...
    stämmer

Liknande ämnen

  1. Hjälp med köp av utrustning
    Av ShadoX i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-02, 16:58
  2. Vad för utrustning för D+
    Av tonu i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 07:06
  3. Utrustning for dvbs-2?
    Av PrOsOn i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-20, 06:26
  4. [LÖST] Utrustning
    Av Lindros88 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-17, 09:50
  5. Utrustning
    Av xan3 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-07, 11:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss