Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: pioneer ca modul

  1. #1

    pioneer ca modul

    jag har problem med min ca modul till min pioneer dbr-s220sc får inte tv3 ztv att fungera jag har ett m2 kort programerat med koderna + att jag har att gamalt org. kort inget av dem fungerar!! jag tror de är något fel på inställningarna av ca modulen!!! är de någon som vet hur man ställer in ca modulen på en pioneer dbr-s220sc???

  2. #2
    Har du MII programmerat med gamla viaccess filen?
    Vet inte ens om det fungerar längre, kan vara fel OS nuförtiden
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3

    Jag kör med!

    Hmm inte för att jag är säker, men är det en hyrbox från CD vi snackar om??
    I så fall så kan jag säga att jag kör 3:an & mm på ett gammalt guldkort med BarracudaV105 på!
    Sen många gånger när man startar boxen på 3:an, så händer det att man inte får bild direkt, då är det bara till att prova och stänga av o starta igen tills man får bild.
    Ge gärna boxen ca 5-10sek att hitta bild innan du stänger av den och startar igen!

    Men som sagt…jag kanske är ute och cyklar helt men det funkar på min hyrbox av märket pioneer :lol:
    To many secrets.....
    WWW.AVLYSSNING.NU

  4. #4

    Håller med

    Föregående talare.. kör med samma prylar, exakt samma fenomen..man får ha lite tålamod.. prova med ett guldkort i modulen+barracuda

Liknande ämnen

  1. Pioneer...
    Av trollhattan i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-17, 19:04
  2. MII+Pioneer= Fel
    Av Kilroy i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-06-10, 23:48
  3. Pioneer
    Av hhhoser i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-02-24, 19:48
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-11-04, 20:16
  5. [LÖST] Viasat AU-GK på CD-box (Pioneer) med CA-modul
    Av jarlen i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-07-21, 00:00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss