Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Har någon en aning när koderna kommer om de kommer?

  1. #1

    Har någon en aning när koderna kommer om de kommer?

    Hej

    Skulle vara intressant att höra några tankar om koderna kommer
    tillbaka eller om MII nu är kört.

    Kommer det i så fall att komma nåt annat kort inom kort?

    Mvh
    Pilates

  2. #2
    sök efter tidigare inlägg och läs där. Har diskuterats en hel del de senaste dagarna. Helt utan anledning igentligen. Koderna kommer när dom kommer om dom kommer.

  3. #3
    jag hittade en helt färsk M2-fil på fredelitten_upload igår kväll. Testade naturligtvis att progga kortet - blev dessvärre ingen bild, men det var inte helt svart som innan jag proggade om kortet. Efter 1 timme var filen borta ... ???(nedtagen) Sannolikt var det ett tappert men misslyckat försök. Misstänker att våra p-vänner är på "G"

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av csan
    jag hittade en helt färsk M2-fil på fredelitten_upload igår kväll. Testade naturligtvis att progga kortet - blev dessvärre ingen bild, men det var inte helt svart som innan jag proggade om kortet. Efter 1 timme var filen borta ... ???(nedtagen) Sannolikt var det ett tappert men misslyckat försök. Misstänker att våra p-vänner är på "G"
    Jag är lite nyfiken över vad du menade att bilden inte var helt svart som innan?? låter lite konstigt.. Antingen har man väl bild lr inte?? :roll: :?:

  5. #5
    "Detta är inget Viaacess-kodat program" EPG´n fungerade - fick även en kort snutt av "svensk-text-remsa" på någon kanal - vilken det nu var.

    Vad som ÄR intressant är att filen var helt färsk, kanske 10 min gammal då jag fick ner den.

  6. #6
    Hej

    Jag har alltid text på kanalerna när de kodat men de är alltid helt svarta.

Liknande ämnen

  1. Någon som har en aning om vad som hänt tv4
    Av mr_richard i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-11, 08:13
  2. det kommer
    Av reidarberge i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-08, 12:44
  3. NÄr Kommer Key 20!
    Av dicko i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-06, 11:47
  4. Kommer och går... Någon vet varför?
    Av wanderer i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-04-24, 15:58
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-13, 20:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss