Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: TV 4

  1. #1

    TV 4

    Hej !
    En fråga: Är inte TV 4 en gratis kanal ? Hur får man in denna kanal
    i sånna fall ? Hos mig står det "du har inte rättighet !
    Någon som vet ?

  2. #2
    1... Analogt eller digitalt via marknätet
    2... CDs lokalpack
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Här där jag bor är enda möjligheten att se tv4 via CDs lokalpaket. Jävligt surt tycker jag.
    Nollvision i skogen

  4. #4
    I Finland ärdet så at om du intte får in med marknätet fria kanaler och bara med satelit då får du med utan kostnad en lukalkort
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  5. #5

    TV 4

    I Finland får man inte se de svenska kanalerna, dvs det som CD kallar svenskt local. Vi som vill se svenska kanaler så bör vara skriven i Sverige och ha svensk socialskyddsnr. Därför har för oss i Finland stannstanns koder varit enda möjligheten att se dem. ops:

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av pena
    I Finland ärdet så at om du intte får in med marknätet fria kanaler och bara med satelit då får du med utan kostnad en lukalkort
    jag vet har tagit kortet via svärmor!

    =))
    ....im not lost, im on adventure.....

  7. #7

    Re: TV 4

    Citat Ursprungligen postat av karlotto
    I Finland får man inte se de svenska kanalerna, dvs det som CD kallar svenskt local. Vi som vill se svenska kanaler så bör vara skriven i Sverige och ha svensk socialskyddsnr. Därför har för oss i Finland stannstanns koder varit enda möjligheten att se dem. ops:
    inga bekanta som kunde täckna lokalpaketet?
    ....im not lost, im on adventure.....

  8. #8
    Jag har både Finska och Svenska lukalpaket Enav mina bekantta i finland har teknat Finska lukalpaketen
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av pena
    Jag har både Finska och Svenska lukalpaket Enav mina bekantta i finland har teknat Finska lukalpaketen
    its cool to be clear==>selvänä paleltaa! :lol:
    ....im not lost, im on adventure.....

  10. #10
    Vi som vill se svenska kanaler så bör vara skriven i Sverige och ha svensk socialskyddsnr.
    Va fan e svenskt soc.skyddsnr?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss