Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: Nytt abonnemang med befintlig kortserver ->Cmore fungerar ej efter ett tag?

  1. #11
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Jag är inte säker på vad som är ditt problem.
    Men ett nytt kort levereras med alla kanaler öppna i c:a två veckor. Det är nog därför det har fungerat för dig. Efter den perioden måste kortet uppdateras via EMM för att fortsätta fungera och det är väl troligen där det har gått fel för dig.

    Jag antar att vi pratar om CD via satellit? Då ska du ha tre aktiva Entitlements som jag listade ovan för att alla kanaler ska fungera. Har du bara två så är det nog fel. Men om å andra sidan två Entitlements blivit uppdaterade så tyder ju det på att au fungerat?

    Vilket kanalpaket betalar du för, ska du ha alla kanaler? Du kan kolla med Kundtjänst så att inte något blivit fel.
    Men innan dess är det väl klokt att sätta kortet i originalboxen för att få det uppdaterat och se vilka kanaler du får tillgång till då.

    Även om du har ett uppdaterat kort kan du sedan se på loggarna och räknarna i oscam webif om au fungerar. Det syns i loggen när det kommer en EMM. Och räknarna under EMM på Readers sidan stegar upp när det kommer EMM.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  2. #12
    Tack för svaret!

    Mycket bra info. Japp, CD via satellit och rubbet ska vara med. Provar att uppdatera i originalboxen och håller koll på hur den beter sig sen.

    (lägger en update här sen)

    Mvh c

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Nytt abonnemang Canal Digital
    Av ekke201 i forum Vu+
    Svar: 65
    Senaste inlägg: 2015-07-02, 17:07
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2014-11-08, 23:04
  3. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2013-09-20, 17:10
  4. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2003-12-05, 11:10

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss