Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: C More Hits HD

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jul 2005
    Inlägg
    348
    Tackad
    10 gånger

    C More Hits HD

    Som rubriken lyder, nån som vet vad som hänt med C More Hits HD, Det står bara att det inte är någon sändning eller liknande.
    Har jag fel frekvens om de ändrat frekvensen, har precis gjort sökning med en helt ny lista ifrån satellites-xml.eu och hittar ingen annan frekvens än

    10934 H 3/4 25000 DVB-S2

    Nån som vet vad som hänt

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    865
    Tackad
    55 gånger

    C More Hits HD

    Den sänder väl inte på helgerna, då den delar sändning med nån sportkanal tror jag.

    https://www.canaldigital.se/kanalen/...-hits-hd/37/42
    Senast redigerad av Muggesand den 2015-02-15 klockan 23:49.
    Det man inte vet, har man ingen aning om!

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    184
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av mickeez Visa inlägg
    Som rubriken lyder, nån som vet vad som hänt med C More Hits HD, Det står bara att det inte är någon sändning eller liknande.
    Har jag fel frekvens om de ändrat frekvensen, har precis gjort sökning med en helt ny lista ifrån satellites-xml.eu och hittar ingen annan frekvens än

    10934 H 3/4 25000 DVB-S2

    Nån som vet vad som hänt


    Det är samma för mig med och när jag pratade med canal digital så verkade han förvånad och tyckte att det lät konstigt att det inte var det och han sa att han inte hade nån aning om vad det berodde på.

  4. #4
    Rags32
    Gäst
    Sänder inte på helger. C More Live HD tar över platsen vid det tillfället.

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jul 2005
    Inlägg
    348
    Tackad
    10 gånger
    Ok, såg att det fungerar nu, tack för infon

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    184
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Rags32 Visa inlägg
    Sänder inte på helger. C More Live HD tar över platsen vid det tillfället.


    Hur kommer det sig att du vet det så säkert då, när inte ens canal digital vet att det är det då? Tycker dom lika bra kunde ha tagit c more series då för den är ändå inget att ha och jag känner mig lurad som inte har fått veta det innan jag tog erbjudandet på c more film.

  7. #7
    Rags32
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av maur Visa inlägg
    Hur kommer det sig att du vet det så säkert då, när inte ens canal digital vet att det är det då? Tycker dom lika bra kunde ha tagit c more series då för den är ändå inget att ha och jag känner mig lurad som inte har fått veta det innan jag tog erbjudandet på c more film.
    För att telefonsupporten är ett gäng idioter som bolagen bara anställer för att kunna ta emot alla klagomål. Skriv på deras Facebook-sida eller mejla så får du betydligt seriösare svar.

    Sen kan man enkelt hitta sådan här info på deras hemsida...

    https://www.canaldigital.se/kanalen/...-hits-hd/37/42

  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2012
    Ort
    östergötland
    Inlägg
    1 762
    Tackad
    99 gånger
    maur det har varit så ett bra tag med cmore hits hd så det är ingen nyhet
    sen behöver man inte va så elak när man får info eftersom det stämmer så tycker ja du ska be rags32 om ursäkt

  9. #9
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jul 2005
    Inlägg
    348
    Tackad
    10 gånger
    Citat Ursprungligen postat av maur Visa inlägg
    Tycker dom lika bra kunde ha tagit c more series då för den är ändå inget att ha och jag känner mig lurad som inte har fått veta det innan jag tog erbjudandet på c more film.
    Ja där ser man smaken e som baken, jag har börjat inse att series är den jag gillar mest, det har gått så långt så jag funderar på hur jag ska få HBO med alla smaskiga serier, kanske börjar bli gammal eftersom jag helt plötsligt gillar serier

    HBO verkar finnas på satelliten, Thor har jag för mig så det är konstigt att t.ex inte Canal digital börjar men nån form av HBO kanal...

  10. #10
    Rags32
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av mickeez Visa inlägg
    Ja där ser man smaken e som baken, jag har börjat inse att series är den jag gillar mest, det har gått så långt så jag funderar på hur jag ska få HBO med alla smaskiga serier, kanske börjar bli gammal eftersom jag helt plötsligt gillar serier

    HBO verkar finnas på satelliten, Thor har jag för mig så det är konstigt att t.ex inte Canal digital börjar men nån form av HBO kanal...
    För att C More köpte rättigheterna för deras serier. Lanserar HBO en satellitkanal (de finns redan hos Telia) så förlorar C More sitt värde gällande serier. Antagligen något HBO inte heller vill då de antagligen är nöjda med C More och deras samarbete.

    Det var ju synd att HBO inte lyckades köpa loss C More. Hade varit intressant...

Liknande ämnen

  1. C More-kund Boxer och C More Hits
    Av Freelock i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2014-04-23, 08:56
  2. MTV Hits till Viasat?
    Av vinter78 i forum Viasat
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2013-05-19, 13:04

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss