Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Lite hjälp om season interface kort!!!

  1. #1
    huzz
    Gäst

    Lite hjälp om season interface kort!!!

    Hej grabbar jag har en samsung 9500 via ci och skaffade mig ett season interface kort utan logger och utan stöd för ström. Jag fick korter igår och det satt en etikett på kortet där det stog att man måste jorda datorn och mottagaren annars risk för att bränna mottagaren eller kortet. Jag jordade mottagaren med en kabel och körde igång emu men det hände ingenting. Jag misstänker att det är fel på kortet. Nån som kan ge mig tips och vilket season funkar bäst alltså med stöd för ström eller med logger eller spelar det ingen roll vad man använder.

  2. #2
    Hej! Jag har också problem, provade med co... filen för windows med en season ´med batteristöd från sat.nu.jag har ändrat inställningarna för min Nokia 9802S .Ska bilden komma men de samma eller bör man vänta på en kanal?
    Någon som har lyckas få de funka men Nokia 9802S?

    :?
    Affe

  3. #3
    Har du dom här inställningarna i emu programmet?
    Baudrate 9600 ATR#3b 24 00 30 42 30 30
    Jag kör med Samsung 9500 funkar hur bra som helst

  4. #4
    nos.is.fun@swipnet.se
    Gäst

    conax

    Citat Ursprungligen postat av lynott
    Har du dom här inställningarna i emu programmet?
    Baudrate 9600 ATR#3b 24 00 30 42 30 30
    Jag kör med Samsung 9500 funkar hur bra som helst

    jag har en samsung 9500 med två kort hål bara. Har köpt ett season interface från keycard med logger och ström adapter lyckas inte få emu att funka med denna deckoder. Har kollat baudrate 9600 och atr e rätt men när datan flipprat koderna så blirnkar bara texten på deckodern kodat program och så händer ingeting skall ett season interface kort lösa upp viasat också eller funkar det inte så man slipper funcard i övre korthålet

  5. #5
    Gäst
    Det funkar med via bara du har rätt inställningar så att programett kör viaacces
    Kolla hörnen på kortet är dom ej runda så fila till dom

Liknande ämnen

  1. Season Interface - Hjälp!
    Av slisken i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-08-01, 16:22
  2. Season Interface
    Av slisken i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-03-27, 10:47
  3. Hjälp med season interface
    Av lasseboy i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-26, 17:28
  4. season interface kort
    Av elgava i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-25, 19:35
  5. [LÖST] hjälp med season-kort
    Av $k8ir8 i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-05, 23:23

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss