Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Mattias needs help

  1. #1

    Mattias needs help

    Någon som känner i gen detta?? Jag hade 60 % i signal kvallite och 92 i spänning kvallite men efter 10 sek försvinner signalen till o och spänning till 87 vad kan vara fel. parabolen är rätt inställd kan det ha nått med kabeln att göra?? alla tips är jag glad för....

  2. #2

    kontrollera switchen

    Jag hadde samma symptom en gång då hade det kommit fukt i switchen och kontakterna hadde ärgat lite. Rengjorde lite och allt blev som nytt även bilden! Fick dock byta switchen hadde gått för långt hadde kanske gått och rädda med lite rengöring men de är ju inte så dyra!
    Bättre att vet lite om allt möjligt än att inte veta nått!

  3. #3

    Switch

    Haft samma problem. Mitt problem var switchen. Prova genom att koppla förbi den.
    Ha det
    Hassle
    MIF Redhawks + MFF

  4. #4

    Jag vet inte

    Jag har tagit loss den men kommer inte in i switcen eller vad den nu heter en vit makapär.. ska man bryta sig in??

  5. #5

    NU

    Jag har ingen switch på min Jag har endast ett huvud är det en fördel att ha en dubbel då jag vill få in canaldigital??

  6. #6
    vill du barra ha cd så räcker det med ett LBN. En switch använder du om du vill ansluta 2 eller flera LBN t ex om du vill se både viasat och CD.

    MVH jojje_115

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss