Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Openbox X3/Mgcamd

  1. #1

    Openbox X3/Mgcamd

    Hej, mitt första inlägg på forat,
    Vet nån ifall en openbox sänder vidare EMM till tex. Oscam?

    Jag ser inte ens en antydan till EMM i Oscam, och openbox har ingen mg_cfg som innehåller inställningarna för EMM forwarding.

    Har provat byta till cccam utan resultat, har även pillat i en del i oscam så där tror jag inte det är nåt fel.

    Tacksam för svar!

  2. #2
    Drunknar i svar här svaret tycks va nej! Har provat både cccam och mgcamd, inte ett EMM, skaffade en dm800 och körde oscam-->oscam, EMM:en står som spön i backen.
    Jävla skitboxar om ni frågar mig, ethernetporten buggar järnet,wifin funkar men är helt jävla mysko, texten är fucked up för att uttrycka det milt, osv. boxen hade iof 1080p 60hz, men GUI var butt ugly ändå.

    näe, dm800:an (klon) kostade 3ggr så mycket och var 100ggr bättre, spar tid och energi, köp ingen openbox! Antar att skybox är samma dynga.

Liknande ämnen

  1. openbox x5
    Av jajko i forum Övriga mottagare
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2014-09-25, 10:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss