Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Skybox F3 undertext-problem

  1. #1

    Skybox F3 undertext-problem

    Tjena!
    Har ett problem med undertexter till skybox f3, detta gäller endast kanaler som viasat och övriga betalkanaler, det funkar som det ska på 5an, 3an osv.
    Problemet är att när man sätter igång en kanal så fungerar undertexterna direkt, nästa undertext (alltså nästa mening som uttalas) visas i en halv sekund, sen försvinner den. Vissa kanaler så fungerar det felfritt så länge man har finska eller lettiska, dock ej svenska. Vad gör jag?

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    865
    Tackad
    55 gånger
    Du få leva med det, eller skaffa annan box.

    Skickat från min HTC Sensation XL with Beats Audio X315e via Tapatalk 2
    Det man inte vet, har man ingen aning om!

  3. #3
    Text TV sid 199 för CD eller 690 för Via brukar funka på min openbox x3 iaf. fast vill du zappa så måste du trycka exit innan du kan byta kanal.

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Unice Visa inlägg
    Tjena!
    Har ett problem med undertexter till skybox f3, detta gäller endast kanaler som viasat och övriga betalkanaler, det funkar som det ska på 5an, 3an osv.
    Problemet är att när man sätter igång en kanal så fungerar undertexterna direkt, nästa undertext (alltså nästa mening som uttalas) visas i en halv sekund, sen försvinner den. Vissa kanaler så fungerar det felfritt så länge man har finska eller lettiska, dock ej svenska. Vad gör jag?
    http://www.skybox.n.nu/nu-fungerar-textningen

    Hör av dig om det gick bra=)

  5. #5
    Jag har själv lagt in Memobox nya programvara, båda två som fanns på deras sida. (Memobox = nya namnet på skybox) men inte fungerade textningen, som skybox.n.nu säger. Någon som fått rätt på detta?

  6. #6
    Jag har påpekat detta problem för Yojia, Memo design och Hi-speed men de bryr sig inte om att ens svara. Jag tycker att den fungerar bra förutom textningen men för 600:- kan man inte få allt. Mjolner77

  7. #7
    Jag säljer mina nu pga flytt. En Skybox M3 och en Skybox F5. 400:- boxen, båda för 800:- + wifi-dongeln på köpet! =)

Liknande ämnen

  1. skybox F5 död
    Av cossierolle i forum Övriga mottagare
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2013-07-18, 07:52
  2. Nytt Problem! Skybox F3
    Av cyrlex i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-09-26, 08:35
  3. Problem med undertext på visa kanaler
    Av maker72 i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-05-10, 22:58
  4. Slå av undertext
    Av Frelle i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-24, 17:32

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss