Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Euronews

  1. #11
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    joakim95, ok så en senare firmware hjälpte inte. Det var mycket illa. Då får du fråga tillverkaren. Kan ju faktiskt vara en bugg i boxen och att det inte fixas beror på att för få har upptäckt just det problemet du har. Helt rätt att skriva till dem och påpeka felet, dom kanske kan komma ut med en hotfix som löser problemet

  2. #12
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Mar 2012
    Inlägg
    1 016
    Tackad
    77 gånger
    Citat Ursprungligen postat av DennisOlof Visa inlägg
    joakim95, ok så en senare firmware hjälpte inte. Det var mycket illa. Då får du fråga tillverkaren. Kan ju faktiskt vara en bugg i boxen och att det inte fixas beror på att för få har upptäckt just det problemet du har. Helt rätt att skriva till dem och påpeka felet, dom kanske kan komma ut med en hotfix som löser problemet
    Jag fick ett mail från dom idag och dom säger att dom har aldrig hört talas om det problemet förut och att det enda jag kan göra är att uppdatera sw vilket jag har redan gjort.

  3. #13
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Då får du sälja och skaffa en annan box, inget att göra åt det då.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss