Sidan 110 av 415 FörstaFörsta ... 1060100108109110111112120160210 ... SistaSista
Ämnen 2181 till 2200 av 8293

Forum: Dreambox

Vad är en dreambox? Vad ska jag köpa för dreambox? Vart finns det skins till dreambox? Vilken image ska jag använda? Ställ din fråga om dreamboxar här!

  1. Smile Viktigt ämne Viktigt: CA Error fix för alla DM800 Cloner

    Startad av seagen, 2011-03-04 14:15
    12 Sidor
    1 2 3 ... 12
    • Svar: 110
    • Visningar: 424 258
    2020-09-20, 11:53 Gå till det senaste inlägget
  2. Viktigt ämne Viktigt: Så här räddar du din brickade dreambox klon

    Startad av Balders-balle, 2009-01-07 21:17
    14 Sidor
    1 2 3 ... 14
    • Svar: 131
    • Visningar: 338 009
    2014-04-07, 17:44 Gå till det senaste inlägget
  3. Viktigt ämne Viktigt: Hjälp alla cams borttagna från Gemini server

    Startad av notto, 2011-01-23 13:50
    14 Sidor
    1 2 3 ... 14
    • Svar: 130
    • Visningar: 492 387
    2012-03-10, 10:54 Gå till det senaste inlägget
  4. Question Viktigt ämne Viktigt: FAQ för Dreambox - Läs detta först!

    Startad av admin, 2011-08-11 09:09
    behöver, boxe, boxen, clone, det, dreambox, dreamboxen, finns, frågor, från, fungerar, får, för, gemini, hjälp, inte, klon, med, och, pil, problem, samtidigt, starta, till, usb, vilken, wifi
    • Svar: 0
    • Visningar: 52 427
    2011-08-11, 09:09 Gå till det senaste inlägget
  1. DM500c från ComHem till Tele2

    Startad av Zippan, 2013-04-01 19:36
    2 Sidor
    1 2
    100, behöver, cables, comhem, den, det, dreambox, flytta, frågor, från, fungerar, för, har, hej, hittar, inte, jag, kanaler, mgcamd, något, och, openpli, tele2, till, xml, över
    • Svar: 10
    • Visningar: 12 601
    2013-04-02, 10:45 Gå till det senaste inlägget
  2. Mulitboot i en db 7020hd

    Startad av Hipshot, 2013-04-02 00:46
    7020hd, annan, att, boot, boxe, boxen, det, dm7020hd, finns, fungera, hur, img, jag, kan, någon, och, olika, open, open pli, pli, skulle, tänkte, välja
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 257
    2013-04-02, 00:46 Gå till det senaste inlägget
  3. Högt ber vad kan vara fel?

    Startad av robinsv, 2013-03-31 19:00
    agc, alla, antennförstärkare, användarnamn, att, ber, boxe, cables, cmore, comhem, det, fel, förstärkare, har, hög, högt, inte, jag, kan, kanalen, kanaler, kanalerna, med, och, samt, snr, som, splitter, vad
    • Svar: 9
    • Visningar: 9 299
    2013-04-01, 10:17 Gå till det senaste inlägget
  4. [LÖST] Problem openpli 2.1 dm800 se clone/ orginalkort ?

    Startad av illezt, 2013-03-11 01:00
    5 Sidor
    1 2 3 ... 5
    600, 800hd, 800hd se, auto, boxe, bytes, cam, ci modul, clone, dead, dm800, emm, forum, hej, http, info, inte, mgcamd, min, network, newcamd, openpli, problem, sen, server, sid, soft, softcam, sökning, update, user, web
    • Svar: 41
    • Visningar: 34 192
    2013-04-01, 10:01 Gå till det senaste inlägget
  5. Spela in med OpenPli

    Startad av Hassaninho, 2013-03-30 08:03
    2 Sidor
    1 2
    • Svar: 10
    • Visningar: 9 778
    2013-03-30, 22:17 Gå till det senaste inlägget
    • Svar: 2
    • Visningar: 7 497
    2013-03-29, 05:49 Gå till det senaste inlägget
  6. Dm 800 hd problem med flash

    Startad av Mahovic, 2013-01-17 02:41
    3 Sidor
    1 2 3
    *stop*, 800, annan, ansluta, bild, boxe, boxen, dator, datorn, flash, flasha, får, har, hej, helt, http, image, inte, ipadress, jag, köpa, med, min, nollmodemkabel, och, plugin, problem, usb
    • Svar: 21
    • Visningar: 17 662
    2013-03-28, 22:47 Gå till det senaste inlägget
  7. [LÖST] Image till dm800HSse

    Startad av yxoman, 2013-03-28 08:03
    cvs, dm800hdse, eller, gemini, hit, hittar, image, jag, tar, till, var
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 764
    2013-03-28, 08:03 Gå till det senaste inlägget
  8. Se filer från gammal image i windows.

    Startad av king21, 2013-03-27 15:03
    användarnamn, boxe, boxen, cam, file, filer, finns, flash, från, gammal, hej, hela, image, inställningar, kan, man, med, mina, något, och, sig, som, tiden, tuxbox, vill, windows, öppna
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 738
    2013-03-27, 22:41 Gå till det senaste inlägget
  9. Openpli 3.0

    Startad av wikings1, 2013-03-24 16:50
    3 Sidor
    1 2 3
    800, alla, boxe, clone, den, det, finns, funkar, för, har, hej, img, inga, inte, iso, jag, med, meny, när, och, openpli, openpli 3.0, pli, psu, set, spaun, tal, till, vad
    • Svar: 21
    • Visningar: 25 213
    2013-03-27, 20:06 Gå till det senaste inlägget
  10. Omstart MG-camd

    Startad av kvaman, 2013-03-25 14:48
    800, 8000, automatiskt, boxe, cam, camd, den, efter, får, hej, jag, kör, manuell, manuellt, med, mgcamd, mg_cfg, och, omstart, open, open pli, pli, skall, som, startar, uppdatering, varje
    • Svar: 7
    • Visningar: 6 094
    2013-03-27, 19:17 Gå till det senaste inlägget
  11. Dm 500 saknar undertext?

    Startad av Mahovic, 2013-03-26 13:18
    500, annat, den, det, dm500, finns, flasha, flashat, för, gsub, installera, inte, kan, man, med, meny, min, måste, någon, och, pli, plugin, som, till, undertext, undertexter
    • Svar: 6
    • Visningar: 7 312
    2013-03-27, 17:53 Gå till det senaste inlägget
  12. [LÖST] DM 800hd kopplar inte upp mot server

    Startad av rhexa, 2012-11-28 22:26
    800hd, adress, annan, box, boxe, boxen, dator, den, det, funkar, går, har, ifrån, inte, intern, jag, kan, min, mot, newcamd, nya, och, problem, problem., server, till, utan, vti
    • Svar: 6
    • Visningar: 4 885
    2013-03-26, 08:21 Gå till det senaste inlägget
  13. Streama från webif till PS3?

    Startad av r1monstret, 2013-03-24 20:04
    att, bra, dator, den, det, från, fungera, går, har, hej, idag, igång, inte, ipad, iphone, men, min, nån, och, skulle, streama, till, webif
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 247
    2013-03-24, 20:04 Gå till det senaste inlägget
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 813
    2013-03-24, 17:48 Gå till det senaste inlägget
  14. Få full upplösning på webinterface

    Startad av zyze, 2013-03-23 19:57
    att, den, det, dreambox, full, har, hur, inge, ingen, inte, jag, men, mina, någon, som, stream, till, tvn, upplösning, vad, vill, vlc, webinterface, ändra
    • Svar: 5
    • Visningar: 11 147
    2013-03-24, 12:37 Gå till det senaste inlägget
  15. [LÖST] R01: No ca found

    Startad av Jochen55, 2013-03-18 00:33
    2 Sidor
    1 2
    • Svar: 16
    • Visningar: 13 994
    2013-03-24, 00:49 Gå till det senaste inlägget
  16. Webinterface funkar ibland :(

    Startad av zyze, 2013-03-23 19:24
    500, att, det, dreambox, dreambox 500, funkar, för, har, ibland, igen, jag, kan, kanaler, kolla, med, men, min, någon, problem, som, vad, vissa, webinterface
    • Svar: 0
    • Visningar: 6 022
    2013-03-23, 19:24 Gå till det senaste inlägget
  17. [LÖST] Vilken Pli bör jag installera

    Startad av Stenzolid, 2013-03-20 18:54
    2 Sidor
    1 2
    2st, 800hd, boxe, bör, det, för, har, installer, installera, jag, kan, klon, med, och, openpli, pli, problem, problem., samma, samt, secondstage, sim, ställa, till, tips, version, vilken, vill
    • Svar: 15
    • Visningar: 15 623
    2013-03-23, 17:46 Gå till det senaste inlägget

Foruminformation och alternativ

Moderatorer i detta forum

Alternativ för ämnesvisning

Använd denna funktion för att begränsa visningen av ämnen till de som är nyare än den angivna tidsramen.

Låter dig välja vilken data som ämneslistan ska sorteras efter.

Sortera ämnen i ...

Notera: vid sortering efter datum kommer "fallande ordning" att visa de nyaste resultaten först.

Ikonförklaring

Innehåller olästa inlägg
Innehåller olästa inlägg
Innehåller inga olästa inlägg
Innehåller inga olästa inlägg
Mer än 15 svar eller 150 visningar
Hett ämne med olästa inlägg
Mer än 15 svar eller 150 visningar
Hett ämne utan olästa inlägg
Stängt ämne
Ämnet är stängt
Ämnet innehåller inlägg skrivet av dig
Du har postat i detta ämne

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss