Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: Streama till DM7000s

  1. #11
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Inlägg
    233
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av trollhattan Visa inlägg
    alltså vill du ha alla möjligheter med DM severade på ett silverfat eller.... DÅ har f*n startat nästintill 200000 trådar på bara nåra dagar , SÖK , Använd Google , Prova lite , Använd google igen och kolla andra forum (bör finnas massor med forum på engelska kanske där ute...).

    Ditt köp av en Dm kanske inte var så genomtänkt.
    Kunde inte skrivit det bättre själv

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av trollhattan Visa inlägg
    alltså vill du ha alla möjligheter med DM severade på ett silverfat eller.... DÅ har f*n startat nästintill 200000 trådar på bara nåra dagar , SÖK , Använd Google , Prova lite , Använd google igen och kolla andra forum (bör finnas massor med forum på engelska kanske där ute...).

    Ditt köp av en Dm kanske inte var så genomtänkt.
    jo, men det du inte fattar är att jag redan har sökt en hel del, försökt genom att ladda ner plugins och testat, men inte fått det att fungera. då är det väl klart som fan jag frågar här eftersom jag vet att kunskapen om dreambox finns, jag har ju fått riktigt bra svar i mina andra forum, och nu har jag lyckats lägga in keys och cams med mera utifrån deras svar, admin och moderatorer ger väldigt bra svar. Blir bara så förbannad

Liknande ämnen

  1. Streama HD till flera
    Av calleboy i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-19, 14:40
  2. Streama TILL Dm500S
    Av cichlidae i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-14, 00:12
  3. Streama bild till PC
    Av ElFeo i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-27, 16:20
  4. Streama TV till PocketPC
    Av admin i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-08-29, 14:12
  5. streama från DB till pc
    Av 1000foting i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-22, 07:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss