Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Falska DB 500-T?

  1. #1

    Red face Falska DB 500-T?

    Är vi valet å kvalet att införskaffa en eller flera DB 500-T. Rykten florerar ju att det finns "falska" 500-T på marknaden. Huruvida de är producerade av "tredje skiftet" eller är rip-offs verkar dock ingen veta med säkerhet. Min fråga är därför:
    Har ngn stött på problem med en DB 500-T och problemet har gått att härleda till att boxen är falsk?

  2. #2
    Hej

    Jag o mina kompisar fick sk. "falska" 500-S.
    använda över 1 år inga som helst problem.

    ~G
    DM800S / openpli 4.0

    Server Ubuntu newcs / CardsevrProxy 0.7.5 (Denna "går som tåget")

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Ollan Visa inlägg
    Är vi valet å kvalet att införskaffa en eller flera DB 500-T. Rykten florerar ju att det finns "falska" 500-T på marknaden. Huruvida de är producerade av "tredje skiftet" eller är rip-offs verkar dock ingen veta med säkerhet. Min fråga är därför:
    Har ngn stött på problem med en DB 500-T och problemet har gått att härleda till att boxen är falsk?
    Problemet är ju om man skulle behöva åberopa garanti på den, då står man nog med skägget i brevlådan
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    Problemet är ju om man skulle behöva åberopa garanti på den, då står man nog med skägget i brevlådan
    Jo troligtvis
    DM800S / openpli 4.0

    Server Ubuntu newcs / CardsevrProxy 0.7.5 (Denna "går som tåget")

Liknande ämnen

  1. Falska dreamboxar
    Av GorHaa i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 08:14

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss