Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Dåligt ljud dm800hd se

  1. #1

    Dåligt ljud dm800hd se

    Har ett hopplöst problem. Ja frugan börjar också bli irriterad på mej för att jag inte kan fixa till ljudproblemet.

    Har en tv. Sony Bravia 2015
    Har en dreambox. Dm800hd se som har A8P kort och jag kör absolut senaste openpli 4.0 i den

    Problemet är att ljudet knastrar emellanåt när man sitter där och kollar på tv. Kollar mest på svenska hd-kanaler, svt, tv4 osv

    Har läst gamla trådar om dåligt ljud men hittar ingen direkt lösning på detta.

    Finns det någon vänlig själ här på forumet som har en bra lösning. Är det Openpli, tv:n eller något annat som inte är ok

    Har alltid kört OpenPli och gillar den men gjorde ett desperat försök att installera OpenAtv men fick den aldrig att fungera för jag hade ju hoppats på
    att den kanske skulle vara lösningen men jag gick tillbaka till ett beprövat kort

    Hoppas på någon vänlig själ som vill hjälpa mej

  2. #2
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmmm.

    www.köp_en_ny_box.nu, din 800Se har passerat bäst före datum för läääääääänge sedan. Men testa en ny PSU.
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

Liknande ämnen

  1. Dåligt ljud HD-kanaler
    Av pht i forum Dreambox
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2014-12-25, 17:40
  2. DM800HD SE - Inget ljud ??
    Av Zoorg i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2014-09-08, 19:15
  3. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-12-04, 13:19
  4. AC3 dåligt ljud
    Av sherman66 i forum Dreambox
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-11-26, 21:29
  5. Dåligt ljud på analoga Kanal 1
    Av toks i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-11, 23:32

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss