Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: Dg station mutan hu funkar den

  1. #1

    Dg station mutan hu funkar den

    Ok vill bara säga det att jag är helt nybörjare på detta.

    Jag har fått låna en en Dgstation Mutan 200s eller var det var. Jag har ett abb hos Canal digital men den boxen som jag har är hel kass. så nu skulle jag vilja använda denna box som jag har fått låna. men kan ej få den att funka, det jag har gjort är att bara kopplat inden och satt in kortet i den och sökt men den hittar inga kanaler, Så jag gör ju något fel. Eller kan den bara användad till CS, men det är inte det jag vill. Snälla någon här som kan hjälpa mig


    //JBL

  2. #2
    denktenk.com kanske?

  3. #3
    Tack mr richard

    Men de tar tyvärr inte emot några nyregisteringar så är det någon som vet och kan förklara.

    Tack på förhand

  4. #4
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Jag har aldrig haft en mutant 200, men principen är samma på alla såna här boxar. Du måste gå in i menyerna och hitta var du kan ladda ner "cams" eller "emus". Det kan heta något med "plugins" eller "panel" kanske.

    När du hittat det stället laddar du ner NewCS och mgcamd. Sedan kan man ev. behöva pilla på config-filerna till dessa, men oftast funkar det direkt med kortet i boxen. Du kanske också måste ställa in någonstans i menyerna att NewCS och mgcamd skall starta automatiskt när boxen startar.

    Det skulle underlätta för folk att hjälpa dig om du talar om vilken image du kör i boxen. Står det något när du startar boxen?
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  5. #5
    Tack atomized

    Skall kolla när jag kommer hem och får då återkomma

  6. #6
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2006
    Inlägg
    37
    Tackad
    1 gånger