Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Prisvärd plasma 42"??

  1. #1

    Prisvärd plasma 42"??


  2. #2
    Självklart! Var hittar Du den för det priset? Kan tänka mig å skicka efter en själv, bara i studiesyfte förstås :wink:

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av humlan57
    Självklart! Var hittar Du den för det priset? Kan tänka mig å skicka efter en själv, bara i studiesyfte förstås :wink:

    mvh humlan.
    inte ny.. den är beg.en kompis som ska sälja.

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av bjornsson
    Citat Ursprungligen postat av humlan57
    Självklart! Var hittar Du den för det priset? Kan tänka mig å skicka efter en själv, bara i studiesyfte förstås :wink:

    mvh humlan.
    inte ny.. den är beg.en kompis som ska sälja.
    Då får Du avgöra själv, om den är värd priset.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av humlan57
    Citat Ursprungligen postat av bjornsson
    Citat Ursprungligen postat av humlan57
    Självklart! Var hittar Du den för det priset? Kan tänka mig å skicka efter en själv, bara i studiesyfte förstås :wink:

    mvh humlan.
    inte ny.. den är beg.en kompis som ska sälja.
    Då får Du avgöra själv, om den är värd priset.

    mvh humlan.
    jo det förstås

    men den är ju ny i kartong när jag köper den iofs... han ska skicka tillbaka den för han hittade en blomfluga/skräm imellan plasman och skydsglaset :P

    Så den är ju ny fast inte från butik...

  6. #6
    Du kan ju pruta lite... Bjud han 8, å så kan han få behålla flugan :wink:

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av humlan57
    Du kan ju pruta lite... Bjud han 8, å så kan han få behålla flugan :wink:

    mvh humlan.
    hehe, ja jag får göra det

  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    Det låter som ett bra pris. Jag tycker inte att det är någon bra bild i dom men det är ju upp till dig.
    Dreambox

  9. #9
    Jag håller med ovanstående: Den har en ganska så grynig bild och dessutom så har den inte så bra bild (blir mörk) om du sitter i vinkel.

    Men den är ju ganska billig så......
    Egen parabol, Samsung 9500 AY, MP 3.6, MII, Titanium, Goldkort

  10. #10
    hmm verkar vara ungefär samma prestanda i den som den som Elgiganten säljer för 9995:- 3000:1 i kontrastförhållande är lite dassigt, men vill man ha finare så får man ju oxo hosta upp lite till stålars.

Liknande ämnen

  1. Kommentarer till Howto: Prisvärd DIY HDTV-PVR
    Av atomized i forum Kathrein
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2010-02-13, 15:31
  2. Howto: Prisvärd DIY HDTV-PVR
    Av richard_roe i forum Kathrein
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-03, 13:55
  3. Är denna dator prisvärd?
    Av martin12 i forum Hårdvara
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 11:35

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss