Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Ny 50" Tv är beställd

  1. #11
    Hej!

    Jag undrar bara hur f-n den 50" LCD:n kan vara så billig. Jag har nyss köpt en Samsung 32R51 för 12600:-

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av niklascooke
    Hej!

    Jag undrar bara hur f-n den 50" LCD:n kan vara så billig. Jag har nyss köpt en Samsung 32R51 för 12600:-
    Därför att det är en bakprojicerande, vilket är betydligt billigara att tillverka, än en platt. Dessutom vill folk ha platta-Tv:n just nu, så priset hålls även uppe p.g.a efterfrågan. Tyvärr har ju dom nackdelen med lampbyte efter ca 8000 tim. Men jämfört med en platt LCD, i samma storlek, så räcker mellanskillnaden i pris, till många lampor.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  3. #13
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    Jag titta lite på den tv med, men jag tycker att bilden är så jävla kass på dom här "bakprojicerande" appraraterna så jag köpte en philips 36 tum med plantbildrör, den är jag jävligt nöjd med! Lite tung o klumpig kanske men bilden är den snyggaste jag sett.
    Dreambox

  4. #14
    Skulle åxå ha köpt en med bildrör, men det finns inga i den storlek jag behöver. Å byta från en 33" med bildrör, som jag redan har, till en med 36" är knappast vettigt.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  5. #15
    Projektor är inte fel, men att ha den som arbetsredskap, igång dygnet runt. Där går gränsen, t.o.m för mig

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  6. #16
    oj nu tog ja bort mitt inlägg.

    Tycker de inte gör nått att den står på hela kvällen.

  7. #17
    Nää, inte på kvällen, men dygnet runt, som arbetsredskap. Det känns lite som "overkill"...

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  8. #18
    vem har sin +40" bildvisare igång dygnet runt hemma då om ja får fråga?

  9. #19
    Jag har alltid en Tv igång, dygnet runt, p.g.a jobbet. Just nu en 43" Toshiba...

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. Till "comhit crew" eller nån annan "kunnig&qu
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-08-19, 16:37
  3. Comhem boxar!!Malmö""""
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 10:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss