Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Är det någon vits att köpa tv med 3D????

  1. #1

    Är det någon vits att köpa tv med 3D????

    Funderar på att köpa mig en ny tv men känner mig som ett ? inför att köpa med 3D eller ej. Kommer denna teknik att dö ut relativt snart? Utbudet känns magert när jag kollar i tablåerna. Har noterat också att det finns 3D aktivt och passivt. Vad är att rekommendera inför detta? Har väl annars tänkt mig en Samsung 46-50" Smart tv. Tacksam för synpunkter!

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2009
    Inlägg
    490
    Tackad
    57 gånger

    Är det någon vits att köpa tv med 3D????

    Jag har en men aldrig använt funktionen. Nån fotbollsmatch har sänts i 3D samt nån enstaka film på CMORE HD. Det finns nått spelläge som man skulle kunna tänka sig att nyttja men med nytt hus och småbarn finns inte den tiden.

    Jag skulle skita i 3D och gå efter de andra attribut jag vill ha. Sen är risken rätt stot att du blir med 3D ändå när du kommer upp i lite bättre paneler som man kanske vill ha för bildkvaliteen.
    DM800HDse Klon, DM500HD, Wievsonic Vot120

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2007
    Inlägg
    440
    Tackad
    22 gånger
    Samsung, ja ska du inte låna någon media så OK då, men jag hade valt bort den.

    Så här skriver Fabian ;

    ** Enbart digitala sändningar via den inbyggda mottagaren kan spelas in. TV:n stödjer externa USB-hårddiskar. När man ansluter en disk till TV:n kommer denna att paras ihop med TV, all eventuell information på disken kommer att raderas. Inspelningarna gjorda med TV:n är endast kompatibla med denna TV.

Liknande ämnen

  1. Köpa billig Dreambox DM500T, vet någon?
    Av Kokkivoxx i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-11, 21:53
  2. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 18:18
  3. någon som vet var man kan köpa au kort på cd?
    Av bobba i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-11, 14:45
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-26, 10:19
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-09-27, 22:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss