Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Är LG rent generellt sämre än andra????

  1. #1

    Är LG rent generellt sämre än andra????

    Skall köpa en ny tv och funderar på LG, Samsung eller Panasonic? Känns att LG är billigare än övriga och då går mina funderingar att LG håller inte samma kvalitet som Samsung och Panasonic. Jag har tänkt att köpa en 50" 3D och Smart men Plasma eller LED vet jag inte?

  2. #2
    Seniormedlem Ibrahims avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    1 898
    Tackad
    206 gånger
    Samsung knäcker alla när det gäller bild kvalitet
    nackdel med plasma tv.....det blir varm och den har problem lite med inbränning annars bästa bild kvalitet
    nackdel med LED tv......alla led tv har clouding och det kommer öka efter ett tag....led tv passar endast om du tittar på film...passar inte för sport.

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2007
    Inlägg
    440
    Tackad
    22 gånger
    Bildupplevelsen är subjektiv, så kolla alla märken/modeller hos återförsäljare, med de inkällor som är aktuella.

    Samsungs värsta modell finns i stort antal på Arlanda.
    De imponerade inte, blev också förvånad av tillverkningslandet trodde i min enfald att de var gjorda i Asien.
    Plasma: har varit mycket nöjd med min Viera,
    LED: Är mycket nöjd med min LG värsting, Skulle dock ha uppskattat fler användardefinierade profiler att spara, typ olika för alla inkällor, dag eller natt osv. Men det har ju ingen annan heller. Bla är den sågad vad avser inputlagg, men jag har inga som helst problem men mina FPS.
    Glöm ej att kolla Phillips, då slipper du bygga ambilight själv, som jag håller på med nu.

Liknande ämnen

  1. LCD-TV ger sämre mottagning?
    Av toks i forum TV
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-15, 19:27
  2. Andra än PDK?
    Av teebees i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-21, 21:42
  3. Rent remote kort?
    Av Andreas7506 i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-08-21, 18:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss